/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mobil kan ikke sende/modtage
Fra : frueyde
Vist : 739 gange
300 point
Dato : 14-05-08 18:40

Min søn fik for en månede siden en ny mobil, en SonyEricsson W910i, den er købt uden abn. og har en til for et par dage siden virket fint, men nu når han går ind i beskeder kan han ikke skrive eller modtage, telefonen skriver bare funktionen virker ikke, vi har prøvet at sætte et andet kort i, slukket den et stykke tid osv, men den virker bare ikke, nogen der ved hvad det kan skyldes??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-05-08 18:43

Og det er ikke fordi hukommelsen er fyldt?? mange sms'er billeder og musik fylder meget

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 14-05-08 18:44

nej der er masser af plads endnu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-05-08 18:47

Jeg ville nu alligevel gøre forsøget, at slette nogle gemte sms'er.

Hvis det ikke hjælper, så er det retur til forhandleren med den, da den ikke er ældre, er der garanti på den

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 14-05-08 18:48

Der er fejl i mobil... du må bytte med anden mobil....

Kommentar
Fra : clou

Dato : 14-05-08 18:51

Jeg ville gendanne mobiltelefonen til fabriksinstallationen - ligger under Indstillinger. Der er jo sikkert lavet nogle ændringer der spærrer for de muligheder du nævner.

Clou

Accepteret svar
Fra : thomas2610

Modtaget 160 point
Dato : 14-05-08 19:33

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w910i?cc=dk&lc=da

http://www.sonyericsson.com/cws/support/products/w910i?cc=dk&lc=da

http://www.sonyericsson.com/cws/support/products/mms/w910i?cc=dk&lc=da

Her er et par links for W910i, det sidste har hjælp til opsætning af mms beskeder, måske det kan redde jeres opsætning. (Jeg vil tro at det er nummeret til sms centralen som er røget sig en tur.) det kræver dog at i har abonnement hos en af de teleselskaber der kan vælges, ellers må i have kontakt med jeres teleselskab, og have opsætning sendt fra dem igen.

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 15-05-08 06:29

vi har rpøvet at gendanne, tjekke hukommelse, vi kan ikke slette smsèr da vi jo ikke kan komme ind i menuen, men nu har jeg siddet og surfet lidt rundt og fundet ud af det er en felj der er på mange af dem, nu er problemet bare at der hvor vi har købt den har et rigtig dårligt ry, så nu må vi se hvad de kan gøre

Godkendelse af svar
Fra : frueyde

Dato : 16-05-08 05:56

Tak for svaret thomas2610.