/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Service Pack 3
Fra : dr_dem
Vist : 545 gange
10 point
Dato : 13-05-08 16:59

Service Pack 3 er kommet i hus nu på en computer man skal måske selv hente den?????????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-05-08 17:06

Nej da - men man skal bede komputeren om at gøre det.....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-05-08 17:07

Det skal man kun hvis man ikke har slået automatisk opdatering til i windows. Så er det ikke det, så hent den her http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2fcde6ce-b5fb-4488-8c50-fe22559d164e&displaylang=da brænd den som et image og installer den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-05-08 17:07

Jeg hentede og brændte den på en CD.
Den bruger lidt tid på at installere.
Ca. 1 time på en 3Ghz 2 GB ram
Jeg sidder netop og skriver fra den. (stavekontrollen havde jeg ikke tid til at få med. )

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 13-05-08 17:07

her kan den hentes son en exe fil så man kan brande den ned på en cd til sener brug http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4

mvh hardy

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-08 17:08

De har altid stået som selvhenter men service pack kommer ikke af sig selv

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-08 17:13

Eyvind
Nu får du problemer med dine små harddiske

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-05-08 17:21

Min stationære comp. klarer sig da endnu, med 80 - 120 GB
Min bærbare har Xp men ikke fyldt op med opdatering/sp3 endnu, selvom der er 80 GB til XP og 80 GB til ubuntu.

Min lille 5 Gb med XP har kun office 2000 og Inet til at snakke med banken.

Næsten alle mine harddiske har en backup partition med et spegl af styresystem i ½ størrelse.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 13-05-08 17:42

Nej der sker helt automatisk på min computer.
Jeg tror ikke du kan hente den på posthuset.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-08 17:59

Citat
Næsten alle mine harddiske har en backup partition med et spegl af styresystem i ½ størrelse.

Og hånd sving

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-08 18:04

Har så st at en af computerne kom med mærket at der var opdatering men den blev ikke hentet fordi der skal bruges et ekstra program

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-05-08 19:17

Den lommer af sig selv hvis automatiske opdateringer er slået til. Eller den giver dig besked på det nede ved uret at den er klar til afhentning. Selv SP 1 til Vista kommer på den måde.
Har hentet det der er at hente

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-08 19:21

Ja og så forsvandt det lillegule tegn og det har det gjort flere gange, men er ved og hente til computer 3+4

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 10 point
Dato : 13-05-08 20:09

Jeg har købt billige skiver i Tyskland..................og elsker at brænde dem.

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 14-05-08 19:01

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-08 19:21

Billige skiver sælges.....................kun brændt på den ene side.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-05-08 19:41

Du har måske købt 5000 stk.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-08 19:54

Næe ikke så mange - men til gengæld har jeg købt 2 stk. 4 GB SD HS kort til mit camera.
Tilbud lige nu hos Aldi.
Så med det 4 GB + 1 GB jeg havde, kan jeg nu tage ca. 6000 billeder på ferien, i højeste opløsning 8 Mpix
Godt at jeg har min comp. med til at tømme de kort.

Måske jeg skulle købe noget Blue raid eller hvad det hedder.

Ps. Min batteridrevet Kortlæser / harddisk kabinet (og USB).......................... er til salg.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-05-08 20:56

nu er vi vist offtopic.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-08 21:10

dr_dem - startede