/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
lys på en honda cbr 600
Fra : allano33
Vist : 592 gange
50 point
Dato : 13-05-08 16:57

Hej.
Er der nogle der kan sige mig, hvorfor mit lys går op og ned i styrke på min honda cbr 600?.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-05-08 17:22

Er det kun i tomgang det går ned?

Eller køre det op og ned når du køre med en hvilken som helst hastighed?

vh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-05-08 17:23

Hvordan har den det med El-starter

Køre den hurtigt nok?

Kommentar
Fra : allano33

Dato : 13-05-08 21:49

jeg opdagede det igår, ude på motorvejen hastigheden var ca 110-130.
El-starter?
Jeg syntes at den køre fint rundt.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 50 point
Dato : 13-05-08 21:55

Det lydre underligt...
Mine spørgsmå retter sig mod ladetilstanden, og spændingsreguleringen.
Hvis det var et lade problem, ville der også være problemer med strøm til elstarter.

Melder for tiden Pass, kan ikke komme i tanke om fejl der svare til din beskrivelse.

Eneste kan være løse forbindelser, ved stelforbindelser, batteril eller kabelsko der er ved at knække af... Men det kan jo kun findes ved at gå armgang i alle ledningsforbindelser.

God Jagt---- på fejlen

vh ben

Kommentar
Fra : biker-ew

Dato : 14-05-08 06:54

hej allano33
jeg er nok enig med ben at det kan være et dårlige forbindelse .da alt andet lyde som at det virker
OK . rens godt dine kabel sko ved lygten og giv den godt med vd 40 den hjælpe find mod fugt osv,
se evt hvis du har muglighed at en ven følge dig på vejen for at se om den bageste lys gør det samme så ved du at det er et andet sted fejlen liger .hvis det er ok så er det ved forlygten
på cbr 600 ligger flere stik uder koben ved siderne dem kan du lig så godt give dem den samme tur.med vd 40
håbe du finde den fejl
mvh

Godkendelse af svar
Fra : allano33

Dato : 14-05-08 17:29

Tak for svaret Benjamin.Hansen.