/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Microsoft Outlook - tidspunkter
Fra : tildestrup
Vist : 492 gange
50 point
Dato : 03-03-03 17:46

Jeg har et underligt problem. Jeg har i de relevante indstillinger til computeren indstillet uret - og det viser rigtigt i nederste højre hjørne.
men når jeg får og sender e-mails er der underlige tidspunketer på - det ser ud som om "outlook- modtagetidspunkt" er 9 timer forskudt?Har nogen et bud på hvordan jeg retter det - det er irriterende for modtagerne - siger de - og det forstår jeg jo godt.

mvh

Bent Tildestrup

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 03-03-03 18:13

Hej Bent
Prøv at dobbeltklikke på klokken
Vælg fanen tidszone
Og se om den står til Københavnertid
MVH Brian

Kommentar
Fra : BigBucks

Dato : 03-03-03 19:15

Det er nok tidspunktet på din mailudbyders server der er gal!

Godkendelse af svar
Fra : tildestrup

Dato : 04-03-03 06:49

Tak for svaret briani.

Det var ganske rigtigt sådan problemet skulle løses - tak for det!!

Bent Tildestrup