/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Start - run - comando, hvilken
Fra : Trine08
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 13-05-08 01:04

Hvad skal jeg skrive i Run for at starte Net Meeting ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-08 01:16

Ved det ikke, hvorfor ikke starte den fra Alle programmer - Tilbehør - Kommunikation - NetMeeting, når du har skrevet dine oplysninger og indstillet mikrofonen, bliver der automatisk lagt en genvej på skrivebordet så du nem kan starte programmet en anden gang

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 13-05-08 01:21

der ligger ikke noget netMeeting under Alle programmer - Tilbehør - Kommunikation... der ligger noget der hedder Hyper terminal...men det er vel ikke det ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-08 01:23

Har du Vista på computeren ? Så hedder det Windows Meeting Space

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 13-05-08 01:24

har alm win XP

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 13-05-08 01:25

har fundet det...man skal skrive conf

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 13-05-08 01:31

Hvordan hulen fandt du ud af det

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 13-05-08 01:42
Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 13-05-08 01:42

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-08 01:45

Øh du fandt det jo selv, men TAK siger jeg, hvordan går det med det kinesiske sprog

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-05-08 09:45

Netmeeting er et overset program til kommunikation og fildeling.
Via internettet har det kørt over MSN, men nu kan det kun bruges i netværk.
Mine børnebørn brugte det til at kunne tegne på hinandens comp. skærme før de kunne læse og skrive.
Jeg ved ikke om programmet er med i Vista men ellers i resten af windows.

Start > søg > skriv netmeeting > åbn programmappen > klik på conf (globus)

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 13-05-08 18:33

Jo tak o.v.n jeg tog faktisk til Dublin for at møde en kineser, som arbejder i ireland...
Vi var kærester i den uge jeg var der, men da jeg kom hjem, ku jeg mærke at det så aligevel ikke helt var det rigtige for mig...øv øv...

Selvom folk er så integreret, så er der aligevel noget anderledes ved en fra kina.
Kan godt være jeg lyder rasistisk, men det er nu ikke min hensigt, for sød var han da.

Ni hau herfra :)

tror det er stavet rigtigt :P

Eyvind< har nu mest tænkt mig at bruge det til fjernkontrol. Sker af og til jeg har et PC problem, og så er det jo fedt min bror eller en anden lige kan side derhjemme og logge på min PC.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-05-08 19:07

Men jeg er ikke sikker på at den virker mere i MSN efter de har lavet det om.
Men får du "hul" i gennem vil jeg meget gerne høre om metoden.

Men husk lige at MSN meget nemt kan være at lave åbent hus for alle.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-05-08 01:43

Fjern kontrol, det kunne du bare ha´sagt hvis du får problemer med NetMeeting, så brug TeamViewer: http://www.teamviewer.com/da/index.aspx den har jeg brugt sammen med Gambrinus her fra Kandu, det virker kan jeg hilse og sige

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-05-08 01:44

TeamViewer er gratis for private

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-08 15:07

Jeg hælder også mest til Teamviewer. Jeg har brugt den, og kunne flytte rundt makkerens mapper og slette filer.