/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Download gratis musik???
Fra : December
Vist : 347 gange
10 point
Dato : 03-03-03 16:44

Er der evt. nogen der kan fortælle hvor man kan downloade det nyeste musik gratis????

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 16:48

Fyyyyy den slags er ulovligt.. medmindre man kan finde et sted hvor kunstnerne selv distribuerer deres musik på nettet og det tror jeg næppe du får hele numre ud af...! hvis du er heldig kan du få lov at høre 20sek..

Kommentar
Fra : December

Dato : 03-03-03 16:55

Jeg glemte lige at sige at det skulle være mp3 filer for jeg kan ikke få min computer til at afspille andet.

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 03-03-03 17:04

øhhh DEN SLAGS ER ULOVLIGT...... MEN HVEM KØRER IKKE FOR HURTIGT PÅ MOTORVEJEN? tihi.... prøv http://www.gratis-ting.dk/links/vis.php?land=&fra=45&navn=MP3&kategori=MP3&underkategori=&emne=2 og hvis du ikke kan finde noget der så prøv DOWNLOAD.COM Og kazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa www.kazaa.com

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 17:20

NU er kazaa nå ik lige det smarteste link at give manden.... der bliver holdt meget øje med netop det sted..

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 03-03-03 17:59

Hej December

Jeg ville nok holde mig fra det, det kan jo MÅSKE blive lidt dyr musik.

Du kan jo læse lidt her, hvis du ikke har læst det i forvejen

http://www.antipiratgruppen.dk/home.asp

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : als

Dato : 03-03-03 19:57

kazaa er også fyldt med virus, spyware og andre lækre ting. De skriver faktisk om de fleste ting i deres licensbetingelse som man skal læse før installationen, men hver gør det?????

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 20:01

ja men de hæver at deres nye version som hedder "kazaa lite" skulle være fri for den slags men jeg tvivler..!

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 03-03-03 21:19

jah hvem ved .......

Kommentar
Fra : naser

Dato : 04-03-03 12:49

du kan også prøve at gå på edonky.com

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-03-03 13:04

Edonkey, ja og så tillykke med flg. spyware:

A pop-up will appear during installation requesting permission to install Gator, whose spyware element is OfferCompanion. Gator files are installed even if the user opts out. The presence of Gator files is evidence of an action that was performed without a user's consent whether these components are activated or not.

Kommentar
Fra : dito

Dato : 08-03-03 14:40

Du kan også downloade Qtraksmax, der er ikke virus, og der er ingen der holder øje. men det er stadig ulovligt!!!

Kommentar
Fra : als

Dato : 08-03-03 17:11

http://www.winmx.com
skulle være fri for spyware, men jeg tror ikke du kan finde noget lovligt musik der.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-03-03 17:15

ja "skulle" være men jeg tvivler godt nok p åat du kan finde noget uden diverse spy-ware og pop-ups. men held og lykke.
disse steder kan bruge dette for at redde deres egen røv så politiet kan få fat i brugerne...

solgaard

Kommentar
Fra : als

Dato : 08-03-03 18:23

Man kan undersøge programmet på den danske side http://www.spywarefri.dk hvor man simpelt hen kan sætte programnavnet op i en boks og klikke enter og der er flere værktøjer til sådan noget. Det ene værktøj finder ikke noget, medens det andet siget at det er mistænkt.

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 09-03-03 11:18

Hejsa,

Du kan gå ind på www.neo-modus.com der kan du downloade "direct connect" (DC). På DC er der samlet en helt masse forskellige hubs.. Der er dog en ulempe... man skal somregelt share en del GB (Gigabites), (har været udefor at man på en af de hubs der er, skulle share 25GB) for at få lov til at downloade fra en hub (Individuelt fra hub til hub). Men prøv dig frem... Det er et RIGTIG hurtigt sted, hvor du kan downloade alt fra mp3 til film og dokumenter.. Ja ALT...

Held og lykke
JJ

Kommentar
Fra : camla

Dato : 25-03-03 19:46

Hvad med e-mule????

Kommentar
Fra : jysse

Dato : 19-10-03 15:21

Okay, jeg har forstået, at det - på flere måder - er en risikabel affære at downloade musik.

Mens jeg har ledt efter musik er jeg stødt på mange sider, hvor man kan betale et beløb for adgang. Kan de sider anbefales og evt. hvilken??

Kommentar
Fra : yourgod

Dato : 10-03-04 21:52

hejsa
jeg henter musik, fra et program der hedder Grabit..
og det syntes jeg er meget godt
det eneste dårlige er at man ikke kan søge efter numre...
men man kan downloade cd'er af gangen og film, osv....
M.V.H. Yourgod