/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
At "huske" åbne dokumenter...
Fra : Desmersnaps
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 12-05-08 16:57

Hej gruppe
Jeg vil gerne have at Vista husker åbne dokumenter og mapper når jeg lukker computeren (ligesom når den bærbare løber tør for strøm). Jeg synes jeg har ledt alle steder efter indstillingen, men finder intet. Nogen der kan hjælpe?
Mvh Kasper

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-05-08 17:00

Funktionen findes i office programmerne.

Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 12-05-08 17:08

Ja, ok. Men er der ikke en windows-indstilling. For programmer etc. åbner jo oå igen når computeren har været tør for strøm (ved godt jeg bare sagde dokumenter og mapper

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 12-05-08 17:11

- ok

Godkendelse af svar
Fra : Desmersnaps

Dato : 10-06-08 17:44

Tak for svaret Eyvind.