/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
vintertøj
Fra : Joans
Vist : 2494 gange
45 point
Dato : 11-05-08 14:09

Hvis man nu lægger al sine vintertøj i en kæmpe stor pose, bliver tøjet ødelagt eller hvordan man skal bevare vintertøj? Jeg har hørt at der kommer små dyr og spiser tøjet, hvis man lægger alle sine tøj i en stor pose? Kan det være rigtigt?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 45 point
Dato : 11-05-08 15:11

Du kan godt lægge tøjet i en plasticpose, og for at være helt sikker på at der ikke kommer møl og æder det, kan du købe mølkugler at lægge ved.

Jeg har nu aldig selv brugt mølkugler, jeg har altid opbevaret mit vintertøj i mine kufferter.

Jeg har opbevaret mine kufferter på loftet uden at der skete noget ved det

Kommentar
Fra : Joans

Dato : 11-05-08 15:14

Tak for dit svar. Hvor kan man købe den? Kan man bruge lavali i stedet for og hvordan lægger man ind i posen?

Godkendelse af svar
Fra : Joans

Dato : 11-05-08 15:15

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-05-08 15:29

, man kan godt købe mølkugler hos materialisten. De hedder PARADICHLOR BENZOL kugler og er ganske vist et giftigt stof, men tilladt at sælge og meget effektivt.
Fabrikanten er C. Flauenskjold A/S, Nålemagervej 1, 9000 Aalborg, telf. 96 31 47 00
Det lugter lige så grimt som de gammeldags mølkugler, der var fremstillet af Naftalin.
De er lidt dyre, men jeg har lige måttet smide et dyrt ægte tæppe ud, som simpelthen var fortæret af de satans mø, så jeg betaler gladeligt for mølkuglerne!

herfra http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=26&conference=266&posting=1086920