/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Http Request fra PHP
Fra : santashooter
Vist : 612 gange
89 point
Dato : 11-05-08 10:45

Hej Allesammen, jeg er igang med at lave en hjemmeside hvor man skal kunne søge efter musik.
jeg har fundet ud af noget med Discogs.com, de har en API og en omfattende database.
mit spørgsmål lyder, hvordan jeg laver et fungerende http request fra PHP.?
ps. det er mine sidste point jeg har brugt på dette spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : Bjerner

Modtaget 89 point
Dato : 11-05-08 14:19
Godkendelse af svar
Fra : santashooter

Dato : 12-05-08 14:21

Tak for svaret Bjerner.
det hjalp mig meget.