/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
SUZUKI DM50 PROBLEMER
Fra : kastrupkristian
Vist : 862 gange
200 point
Dato : 08-05-08 20:07

hej jeg har en suzukidm 50 og her for lidt siden trådte jeg kickstarteren ned og derskedte ikke noget den tog ikke fat i noget det var ligesom om den drejede rundt der inde. Og gearne kan man slæt ikke trykke ned mere de er blevent så hårde. og jeg har været ude og køre idag. men sidste tur var den godt nok blevet mærkelig med gearne. er der nogen der kan hjælpe mig med det og sige hvad der er i vejen og der skal gøres noget ved den????????

på fårhånd tak.... hilsen
Kristian.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 08-05-08 23:19

Simpelt spørgsmål..
Er der olie på motoren?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-05-08 23:34

Det er højst sandsynligt din kobling der er enten slidt eller noget med kabelet

Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 09-05-08 05:24

ja der er olie ¨å moteren ... og jeg ved ikke noget omkoblingen enten den er rigtig hård at trykke på

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-05-08 10:07

Så må du have skjoldet af og undersøge det nærmere

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 09-05-08 16:38

her du huske af sette ny gearolie på det gøre du ved kickstarteren der sidder en sort prop du kan skrue af hvid du ikke viste det er du i tvivl om der er noget på er der en skruge du kan skruge ud på siden vis der løber olie ud så er der nok hvis ikke så skal der noget på

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-05-08 00:42

Hallo banke banke på skærmen

Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 18-05-08 13:39

ja jeg har sat olie på alt og der sker ikke noget

Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 27-05-08 05:26

men kan det godt være vis man ikke har blandet olie nok i benzinenelle vad ? for stempelringene er knækket har jeg lige opdaget

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-05-08 08:05

Så er det jo stemplet der blokerer i cylinderen eller værre at der er stykker af stempelringe i kromtapshuset under cylinderen UNDERSØG STRAKS

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-05-08 08:05

Og stempelringe cylinder tager skade hvis ikke nok olie i benzinen

Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 27-05-08 16:51

ja men jeg hæler bare mere olie å næste gang

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-05-08 22:05

DOK DOK

Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 28-05-08 05:18

jeg har også problemer med det såd inde i udstødningen så jeg ved ikke hvor meget olie der skal i ?

Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 28-05-08 05:19

alså fgor at det kan gå lige op

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 200 point
Dato : 28-05-08 08:25

Ja na luk bare dit spørgsmål så

Godkendelse af svar
Fra : kastrupkristian

Dato : 29-05-08 16:53

Tak for svaret Sunowich.