/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Trampolin
Fra : Whee
Vist : 419 gange
40 point
Dato : 07-05-08 15:29

Bliver man brun af at hoppe på trampolin? Det burde man jo gøre, solen bliver jo reflekteret på dugen.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-05-08 15:54

Kommer jo an på om solen skinner

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-08 15:59

Ja, men du skal hoppe langsomt

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 07-05-08 16:06

smør den ind i selvbruner, så bliver det fordelt når du hopper...

Kommentar
Fra : Whee

Dato : 07-05-08 17:12

xD Selvfølgelig når solen skinner! :)

Det er fordi at jeg var på udveksling i sverige og min værtinde havde sådn en stor dejlig blå en som vi selvfølgelig hoppede på :P Jeg blev utrolig brun på ingen tid så det har undret mig lige siden :)

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-05-08 17:19

Jeg tror nu ikek den blå farve reflekterer strålerne specielt meget, kandet handle om at det er forårets første stråler som jo er ret effektive og du ikek har tænkt over hvor lang tid du har været udendørs fordi du har hoppet og leget

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-05-08 17:57

Jeg tror det er trampolindugen der menes, den er lavet af kraftig nylon.
Nu har jeg gået til trampolinsping i 3-4 år, på de rigtig store af slagsen, men det var næsten altid indenfor, så jeg kan ikke hjælpe...

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-05-08 17:59

Selve dugen er endten hvid eller sort, jeg mener de store runde er sorte. Det blå er kanten.
Dem jeg kender er firkantede og hvide.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-05-08 22:19

Nej du blir ikke specielt brun af sor eller blå farve Men solens uv index er jo allerede så højt (over 3 ) at det tilrådes at tage solcreme på for at beskytte sig Så det er nok derfor du er blevet brun

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-05-08 22:20

Der mangler lie et -t-

Kommentar
Fra : Whee

Dato : 08-05-08 17:48

Hmm.. Altså, jeg mener selvfølgelig den sorte dug som man hopper på, den må reflektere solen.. Jeg var ikk ude i mere end en halv time og jeg har svært ved at blive brun så det må altså ha et eller andet at gøre med det? :)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-05-08 23:31

Sort suger varme hvidt reflekterer men solbrændt bliver jeg da også disse dage uden trampolin

Annuller spørgsmålet
Fra : Whee

Dato : 17-05-08 13:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål