/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
trådløs bredbånd via tdc??
Fra : return
Vist : 568 gange
200 point
Dato : 06-05-08 18:59

nogen der kan hjælpe med hvordan man opsætter en router til tdc net altså hvordan gør man helt fra bunden osv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-05-08 19:05

det ville sikkert hjælpe hvis du fortalte hvilken router det drejer sig om

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-08 19:15

TDC moden skal sættes op via routeren og til det er der en flot forklaring fra router og TDC.

Der er ingen hurtig genvej.......................kun at følge anvisningen odr for ord.
Tænk ikke selv men læs hvad der står.

Kommentar
Fra : return

Dato : 06-05-08 19:30

nolge der dhar et link hvordan man gør det uanset router model for selve moddellen kan jeg jeg bare spørge ham jeg har købt den af men mangler en form for brugsanvisning for hvordan man gør i praksis altså hvordan man får opsat det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-08 19:42

Til en router hører en CD................med fin vejledning.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-05-08 20:11

Citat
uanset router model

JA den er god

Kommentar
Fra : return

Dato : 06-05-08 20:21

nå ikke mange der kommer med seriøse bud så er der jo ikke nogen point tat dele ud

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-08 20:28

Seriøse bud..................
Du fortæller ikke hvilken router du har
Du fortæller ikke hvad du har prøvet
Start med selv at være seriøs..................eller regner du med at alle oplysninger om alle routere bliver lagt for fødderne af dig.

Men det er kedeligt med de point du ikke kan komme af med.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 06-05-08 20:29

Det er du jo heller ikke helt uvant med

Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 145
- Annullerede 27
- Slettede 5
Ialt 179
Kommentarer
- Ikke godkendte 906
- Godkendte 68
- Slettede -1

Ialt 973
Tips
- Ubedømt 0
- Bedømte 42
- Slettede 0

Ialt 42

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-05-08 20:37

Citat
nå ikke mange der kommer med seriøse bud så er der jo ikke nogen point tat dele ud

Tamme spørgsmål, giver tamme svar!

("tamme" kan man skifte ud med andre ord, så det fremmer forståelsen.)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-05-08 03:36

Sikkert også et uoplyst password i routeren, firewall slået til eller fra, det samme med kryptering.

Giv ham dimsen i nakken igen.

Kommentar
Fra : return

Dato : 07-05-08 05:20

eller måske er i bare ikke så meget nørd nørd ggggg at i ka hjælpe ggggggg

Kommentar
Fra : return

Dato : 07-05-08 05:23

men vender da gerne til bage senere i dag hvis man finder ud af hvad det er for en router det er

ps til dem som kun ka skrive useriøst prøv nu at få noget andet at gå op i

Annuller spørgsmålet
Fra : return

Dato : 07-05-08 17:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål