/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Billede af Pizza
Fra : jesper.s
Vist : 1731 gange
80 point
Dato : 06-05-08 07:57

Hej.

Jeg har forgæves søgt på nettet efter et billede af en Pizza, men finder kun billeder af hjemmelavede pizzaer i div. kogebøger. Jeg skal bruge et godt billede af en pizza, og hvis det kan lade sig gøre, så gerne en pizza med peperoni og bacon?

På forhånd Tak!

God dag til jer alle.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-05-08 08:02

Husk ophavsretten.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-05-08 08:04

Du køber en pizza og fotograferer selv.
Hvor svært kan det være.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-08 08:11

Søg på Google billeder. Jag fandt f.eks. denne Capricciosa

http://www.resch-frisch.com/images/products/Pizza-Capricciosa.jpg

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 90 point
Dato : 06-05-08 08:19

Er det en tegning som denne du søger?
http://peecee.dk/upload/view/112739/full

Jeg har flere tegninger af pizza'er.

hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-05-08 08:22
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-05-08 12:56

Ser den her ikke lækker ud: http://www.naturgrise.dk/index.htm?pizza.htm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-08 13:30

Jo...Den ser IKKE lækker ud. Pizzaiansk stilforvirring, mangler bare en dåse makrel i tomat og en pakke rosiner

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-05-08 14:43
Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 06-05-08 23:54

Køb da en pizza og scan indpakningen. Jeg har ladet mig fortælle, at billedet uden på pakken alt i alt er dyrere end det, der er inde i pakken. (Hvilket dog siger lidt om indholdet...)

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 07-05-08 07:20

Tak for svaret hawaii7. Og tak til alle jer andre for jeres udmærkede svar.

God sommer til alle.