/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
snydt for point?
Fra : ebg_888
Vist : 590 gange
38 point
Dato : 05-05-08 03:08

Jeg blev medlem i går, den 4. maj, og fik derfor 20+20=40 point. Jeg troede så, at jeg ville få ekstra 20 point, da jeg logger ind idag, den 5. maj, men det gør jeg ikke . Får man da ikke 20 point hvert døgn man logger ind?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-05-08 03:19

Jo du får 20 point hver dag når du logger på første gang, Kandu følger ikke helt uret, jeg får mine 20 omkring klokken 01, hvordan har du først 20 og senere 20 mere ? Har været logget på i dag den 5. omkring klokken 01 og ikke set at du fik de sidste 20 point ?

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 38 point
Dato : 05-05-08 07:49

Hos mig er der ca. 2 timers forskel på kandu-tid og almindelig tid.

Og indlægget er skrevet kl. 03.08, så der burde det jo være OK.

Men hold lidt øje med det - der kan sagtens være uregelmæssigheder. Og de er jo nemme at spotte, når man er ny, og tallet stadig kan beregnes...!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-08 07:59

Log på som superbruger så får du 200 poient til at spørge for til at starte med og du er med i øhhh "konkurancen" om de 500 ingen får

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 05-05-08 08:08

Nå, ja. Det havde jeg faktisk glemt...

Venter stadig på mine 500 kr. fra påsken 2007.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 05-05-08 08:20

Men endnu et tip til vores nye bruger:

Når du har fået svar på dit spørgsmål, så husk at lukke det, ved at acceptere det bedste svar. (Klik på "accepter" lige under svaret, og giv din vurdering i form af stjerner.

På den måde får svareren de point, som du har sat på højkant - og hvis du ikke gør det, så annulleres spørgsmålet efter 3 måneder, dine point er tabt, og det fremmer ikke lysten til at svare en anden gang, hvis der er for mange af slagsen...

Var selv ikke klar over det med de 3 måneder, og har fået annulleret flere spørgsmål, fordi jeg var uvidende. Dumt.

Og du får under ingen omstændighederdine point tilbage!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-05-08 09:16

hvis du igår 04-05 fik to gange så har du jo fået 20 point først og senere om natten ekstra 20 der svarer til dem du skal have idg 05-05

vent og se til imorgen om der ikke kommer 20 point igen

Godkendelse af svar
Fra : ebg_888

Dato : 06-05-08 01:36

Tak for svaret Ysseven.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 06-05-08 01:47

Til o.v.n: Du spørger, hvorfor jeg fik 40 point den første dag. Det er vist fordi man som ny bruger får 20 startpoint foruden den daglige dosis på 20. I øvrigt tak for alle svarene.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 06-05-08 06:42

Tak for det...

Jeg går ud fra, at vores tider er synkrone, og at du nu har fået dine point.

Hvis det er tilfældet, så vær OBS på, at kommer der en mail fra kandu om at et svar er accepteret, og nu "kan læses frit i 2 timer", så gælder tidsforskellen også dér...!

Men det vænner man sig til.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-05-08 03:14

Kandu har vist ikke helt styr på tiderne, spørgsmålet er åbent endnu