/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
kreativ gave ide
Fra : hellobal1
Vist : 1273 gange
60 point
Dato : 04-05-08 20:04

hej hej hej...... Jeg har en veninde der lige har købt lejlighed og nu vil jeg gerne sende en sjov kreativ lille ting ( gerne brugbart) til hende..( hun er altid god til det, den anden vej).
Hun er 41 år , og flytter fra hus til lejlighed sammen med mand og dreng på 12 år.

Jeg havde selv tænkt noget med et lille fint nøgleskab, for jeg tænker at der kommer en nøgle til fx. vaskerum,cykelkælder,port,kælderrum køkkendør hovdedør,garagen ( som følger med lejligheden)..mm. men jeg mangler lige som den sjove/søde del af det hele...

På forhånd mange slags tak for hjælpen..

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 04-05-08 20:17

Hvad med at pynte en "gammel" københavner-nøgle: KÆRLIGHEDENS NØGLE med et silkebånd bundet som indpakning ved en pakket, af rød silke eller lignende?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 70 point
Dato : 04-05-08 20:18
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-05-08 22:50

Eller et supersødt dørskilt med f.eks. Velkommen.

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 05-05-08 08:42

Hej, jeg skal selv flytte i hus og vil vildt gerne have et par stykker disse til sommer, når man sidder ude i haven.
http://www.menu.as/da/collection/outdoor/lighthouse
Det er jo en stor ting at få have.

vixen

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 05-05-08 12:17

et vinduesdrivhus.
et gavekort til et solcenter

spøj til side - at flytte i lejlighed handler nok mest om at spare energien til alt arbejdet, så se hellere i den retning.
Et nøgleskab er rigtig meget et spørgsmål om stil - tænk på at hun nok gerne selv vil vælge indretningen. Så hellere noget levende i form af en flot plante (hun kan slå ihjel hvis den ikke passer).

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-05-08 14:44

Hvad med en sød picnickurv - nu hvor veninden ikke har have mere, men skal bevæge sig lidt afsted for at "komme i det grønne"

Du kan jo fylde kurven, efter dit gave budget

Ideer: En lille sød dug, 1 flaske vin, sodavand, proptrækker, et par dåser med delikatesser og lidt god chokolade, evt. også en pakke kønne servietter

måske en kurv som denne
http://www.boligkunsten.dk/catalog/product_info.php?cPath=0_44&products_id=144

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 05-05-08 22:16

Undskyld-jeg troede at hun flyttede i hus, og ikke omvendt!!
Men faklerne er også søde indenfor, især hvis man ingen pejs har.

vixen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-05-08 21:43

Hej med dig.
Hvis hun har en altan til lejligheden ville jeg ikke betænke mig på at købe et par lanterner der til , der er ikke noget skønnere end at sidder der om aftenen med levende lys

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 21-05-08 13:25

Tak for svaret molokyle.