/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Konklution og Metoder
Fra : LaraBoobs
Vist : 650 gange
100 point
Dato : 04-05-08 17:38

Hey alle, (ikke meningen jeg skulle lave 2 indlæg)

Men hvordan laver man en Konklution og metoder?

Tak på forhånd.. Forsat god dag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-08 17:48

Du starter med at rette stavefejlen Konklution til konklussion.

Kommentar
Fra : sansemotorik

Dato : 04-05-08 18:20

hej igen

Har svaret på dine andre svar. Det bliver for kompliceret at svare på dette men kan anbefale dig at købe bogen "Håndbog for pædagogstuderende" af Erik Jappe. I den står der alt, hvad man skal bruge som studerende i forhold til opgaveløsning.

www.saxo.com forhandler den bl.a

Pengene værd!

kh
Marianne

Kommentar
Fra : sansemotorik

Dato : 04-05-08 18:37

Øhh jeg mener,

Har svaret på dine andre spørgsmål.....

Det bliver for kompliceret at svare på dette, men kan anbefale dig at købe bogen "Håndbog for pædagogstuderende" af Erik Jappe. I den står der alt, hvad man skal bruge som studerende i forhold til opgaveløsning.

www.saxo.com forhandler den bl.a

Pengene værd!

kh
Marianne

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 04-05-08 19:17

Hej.

En anden bog reference kunne være: Den gode opgave.

Du kan læse mere om bogen på bogens hjemmside, hvor du også kan hente de to første kapitler gratis: http://dgo.forlagetsl.dk/

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 05-05-08 21:13

klumme: konklusion er med 1 s

Jeg kan i øvrigt anbefale pensum.dk til bogkøb, der kan man handle brugt og spare en hel del penge!

Her er link til den gode opgave brugt, 85-150 kroner;

http://www.pensum.dk/searchscript.php?searchin=used&sval=den+gode+opgave

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-08 14:00

sipelip

Skulle bare se, om der var en der var vågen Nej ærlig talt, så gik det lidt hurtigt... SORRY

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 07-05-08 22:16

heh heh - det er hvad der kan 'sge'