/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet explorer melder fejl
Fra : anetteogjesper
Vist : 1017 gange
60 point
Dato : 03-05-08 21:54

Hej

Jeg er ved at blive sindsyg... Internet explorer bliver ved med at skrive "Internet explorer er holdt op med at fungere". Mest når jeg vil åbne en fane, men også nogen gange bare sådan... Hvad skal jeg dog gøre?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 70 point
Dato : 03-05-08 22:00

Nogle gange kan problemet skyldes et BHO objekt som jeg har beskrevet her http://tips.bsjh.dk/explore_lukker/index.html følg guiden så finder du ud af om det er det.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 03-05-08 22:11

Synes ikke programmet er der:
http://vennepar.dk/explorer.jpg

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-05-08 22:17

Det er der heller ikke, men det kunne jo have været. Der kommer nok en anden forbi med ideer.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 03-05-08 22:22

Håber jeg, for det er godt nok ikke så sjovt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-05-08 22:32

Jeg ved ikke rigtigt hvad de to nederste er til, men du du kan prøve at deaktivere dem og se om det hjælper - hvis ikke så aktiverer du dem bare igen.

Det er
tbsbo2034 class og
tbsbo2156 class

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 03-05-08 22:38

hjalp desværre ikke ØV

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 03-05-08 23:19

Er det IE7?

Ellers lav en sfc /scannow - sæt din installations CD i et drev - luk den, når den starter op - gå i kør skriv sfc /scannow, så vil den forny beskadigede/ødelagte systemfiler:

Ellers brug gendannelsessystem - gendan computeren fra da den virkede!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-08 01:10

Før du giver op, så prøv Dial-a-Fix: http://www.softpedia.com/progDownload/Dialafix-Download-27328.html pak zip filen ud og dobbelt klik på det blå tandhjul, sæt markeringer ovre til højre, under Registrations center og klik på Go, et forsøg, værd det program kan løse mange fejl på en Windows maskine

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 04-05-08 08:23

Øv Dial-a-Fix er ikke klar til vista endnu...

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 04-05-08 08:26

Og gendannelsessystem virker kun fra i går af, da den hentede en service pakke da... Så må jeg se om jeg kan finde CD'en...

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 05-05-08 14:50

Tak for svaret bentjuul. Det var ikke lige det, men faktisk et andet program samme sted

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-05-08 21:39

Selv tak - så blev der lidt godt ud af det.