/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
news-server
Fra : rsnilsen
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 02-03-03 19:41

gd
Jeg har problemer med min news-server hos Wanadoo i Spanien, de påstår at den fungerer, det gør den imidlertid ikke.
Jeg er på jagt etter en god news-server, enten gratis eller betalende, hvor stort sett alle grupper indgår, Jeg har fra før sunsite.dk, men synes den er litt tynd.
Noen med gode forslag??
mvh
Nilsen

Kommentar
Fra : sjagget2003

Dato : 02-03-03 19:54

Prøv denne de har en gratis service dog kun 50mb down pr. dag, men det kan da give dig en oversigt over om de er værd at betale for http://bubbanews.com/ De har god completion og retention.....

Accepteret svar
Fra : sjagget2003

Modtaget 110 point
Dato : 02-03-03 19:58

Okay glemte lige at www.teranews.com faktisk også er en ganske udemærket news service...og ellers er der gode gamle Giganews og easynews, men de høre ikke til blandt de billigste....

Godkendelse af svar
Fra : rsnilsen

Dato : 04-03-03 07:07

Tak for svaret sjagget2003.
mvh
Nilsen