/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
CLIENT
Fra : Bloodsnake
Vist : 443 gange
100 point
Dato : 02-05-08 23:56

Hej alle sammen jeg vil gerne have en server hvor jeg ligger alt mit musik og spil og film ind så jeg kan køre det over en anden computer

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 03-05-08 00:13

Så køber du bare en computer med en god stor haddisk og sætter den op, det er meget simpelt gjort.

Du kan også bruge en gammel langsom PC med en ekstra harddisk og installere Linux på den.

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 03-05-08 00:15

peecee

http://www.4shared.com/
tuberne_________ ULOVLIGT_____

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 03-05-08 00:16

MISSE DE DET ½ VE--
FÅ DI EGNE SERVER ____________

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 03-05-08 00:18

DET KRÆERV PHP /MSQUL/ og en LILLE bitter_____DOS

Er her et par timer endnu____hvis du have ALLE_____

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 03-05-08 00:20

Så skal du KUN have en IP /// lokal elller ciderestillet_______???
DNS

TAKKER

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 03-05-08 00:21

Citat
ciderestillet_______???

videre-stilling

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 03-05-08 00:22

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-05-08 09:32

Idiot.....

Kommentar
Fra : Bloodsnake

Dato : 05-05-08 21:24

hej bertelbrander hvordan gør man det

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-05-08 21:52

Hvordan man gør hvad?
Start med at fortælle præcist hvad din server skal kunne, så finder vi nok en løsning.

Kommentar
Fra : Bloodsnake

Dato : 05-05-08 23:46

det skal være sådan at på client pc der skal man have en adgangskode og så kan spiller over server

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-05-08 23:53

Hvad mener du med "spille"? Er det spille spil eller er det spille film og musik?

Hvis det er spil kan jeg nok ikke hjælpe.

Hvis det er musik og film er det letteste at "share" et drev eller mappe på serveren og mappe det til et drev på klienterne.

I stifinder deler/share du en mappe ved at højreklikke og vælge "deling og sikkerhed" det burde være lige til. Dette gøres på serveren.

På klienten kan du så mappe den delte folder eller drev til et drev, det gøres igen gennem stifinder, fra menuen -> Funktioner -> opret forbindelse ...

Kommentar
Fra : Bloodsnake

Dato : 06-05-08 09:54

det er spil jeg snakker om

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 06-05-08 19:32

Lad os lige spole tilbage og se hvad det oprindelige spørgsmål var:
Citat
Hej alle sammen jeg vil gerne have en server hvor jeg ligger alt mit musik og spil og film ind så jeg kan køre det over en anden computer

Nu vil du have sat en spil-server op ...

Jeg ved heldigvis ikke hvordan man sætter en spil-server op.

Kommentar
Fra : Bloodsnake

Dato : 06-05-08 22:01

ja en spille server nogen der ved hvordan man gør det ???

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 06-05-08 22:06

Jeg synes at du skal lukke her, evt. ved at annullere spørgsmålet, og så lave et nyt hvor du meget præcist fra staten fortæller at det er en spille server du vil have sat op.
Fortæl også hvilke spil det drejer sig om OG hvordan spillerne skal have adgang til serveren, er det via et lokalt internet eller er det gennem det store public internet.

Annuller spørgsmålet
Fra : Bloodsnake

Dato : 06-05-08 22:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål