/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Uønsket reklame
Fra : PS.BMW
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 02-05-08 07:12

Når jeg forlader egen hjemmeside popper der uønsket reklamer op.

Der må gemme sig et link et sted?

Hvordan kan nogen tilføje et link og er det muligt at finde og slette det?

Mvh.

Accepteret svar
Fra : thomas2610

Modtaget 60 point
Dato : 02-05-08 07:24

Kedeligt, du må nok en tur her forbi http://www.malwarecheck.dk/ der kan du få hjælp til at fjerne reklamen.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 02-05-08 15:07

Du kan jo starte med og skrive et link til den hjemmeside du omtaler ellers er det svært og hjælpe dig.

Du kan prøve og søge efter "onunload" som er en javascript kommando som udføres når siden forlades.

Godkendelse af svar
Fra : PS.BMW

Dato : 05-05-08 06:42

Tak for svaret thomas2610.