/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vinder: Benjamin.Hansen
Fra : o.v.n.
Vist : 668 gange
200 point
Dato : 01-05-08 17:32

Stort tillykke til Benjamin.Hansen med månedens præmie til en profil som altid kommer med god support, du er nu medlem af en eksklusiv skare af håbefulde vindere, som måske engang får præmien udbetalt

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 01-05-08 17:35

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-05-08 17:44

også herfra -

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-05-08 17:49

Du ønskes også tillykke med månedens pil herfra

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-05-08 18:29

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-05-08 18:46

også fra mig

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-05-08 19:00

fra mig også

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-05-08 20:02

vil også være med

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-05-08 21:50

Tak for alle lykønskninger...

De bedste ønsker for forsat godt samarbejde - og den gode stemning på Kandu.

Kh Ben

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-05-08 22:09

Et stort herfra og tak for mange gode indlæg - som jeg også har benyttet mig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-05-08 23:07

Tillykke og tak for gode input.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-08 23:30

Det glæder mig at i er mange som vil gratulere jeg lader lige tråden køre, så endnu flere får mulighed for at sige tillykke med udtrækningen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-08 11:06

Gisp - hvad har Benjamin.Hansen fået trukket ud.
Citat
tillykke med udtrækningen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 11:30

Ja pas på Eyvind, man er i fare hvor man går men du har jo prøvet, så kom bare med lidt erfaring

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-08 11:32

De penge er brugt..............

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 19:30

Så er det snart sidste chance for at sige tillykke gevinsten ,som ingen ved hvornår bliver udbetalt spørgsmålet bliver lukket senere i aften

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-05-08 19:43

Ja, men så vil jeg da lige nå at sige tillykke. En værdig vinder, især dine MEGET gode kommentarer omkring højre/venstre kørsel gør at du fortjener at vinde

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 200 point
Dato : 02-05-08 22:39

Hvor der bare dejligt at læse alle jeres indlæg

Jeg føler næsten Kandu som en stor familie...

God aften til alle

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-08 00:30

Tak for svaret Benjamin.Hansen.
Citat
Jeg føler næsten Kandu som en stor familie
det kan der være noget om, vi hjælper hinanden men vi kan også skændes så det brager og drille hindanden