/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Minigolf
Fra : Lion36
Vist : 11415 gange
200 point
Dato : 01-05-08 11:18

Jeg har forgæves ledt efter en minigolfbane i Københavns området, på internettet.

Enten er siden nedlagt (eller banen), ellers er den ikke opdateret siden år 2000 osv., så nettet har i den forbindelse ikke været den store hjælp.

Er der nogle der har et bud på hvor min familie og jeg kan spille et slag minigolf til en fornuftig pris i det københavnske?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-05-08 11:51

Der er f.eks her ved Damhus Tivoli
http://www.minigolfdamhustivoli.dk/

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-05-08 11:52

Der er flere steder i København hvor du kan spille minigolf, bl.a.

www.minigolfdamhustivoli.dk

Der findes også flere minigolf klubber i København, bl.a. Gladaxe

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 210 point
Dato : 01-05-08 11:52

Og en mere avanceret her
Citat
Danmarks største indendørs Adventure Minigolfbane bygget op med rough, søer, bunkers, og sten som bander.
Banen har 18 huller som alle er henholdsvis par 3,4 og 5.

http://www.polterabend.dk/annonce/6/290/482/

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 01-05-08 11:53

Tak for dit forslag, men den i Damhus Tivoli er kun en 9-huls, beklager jeg glemte at skrive at vi søger en 18-huls, det ville jo hjælpe dem der skal svarer

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 01-05-08 11:54

I en minigolfklub skal man være medlem, vi skal bare ud at spille for sjov i ny og næ og ønsker ikke et medlemsskab.

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 01-05-08 11:57

HelleBirgitte> Tak for dit svar, den ser cool ud.

Er der andre bud ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-05-08 12:02

Hvis du vil indendørs så kan jeg anbefale http://www.globe-one.dk/ med 18 huller og nogle spændende baner.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-05-08 12:03

du kan også prøve at søge her
http://www.baner.dk/

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-05-08 12:29

Der ligger en minigolf bane i Stormagasinet Fields

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 01-05-08 14:25

www.bane.dk, er ikke opdateret siden år 2000.
Banen i Fields er midlertidigt lukket (og det har den været i et år nu).

Godkendelse af svar
Fra : Lion36

Dato : 01-05-08 14:26

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-05-08 14:46

Selv tak