/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
format til brænding af film
Fra : kokkel
Vist : 266 gange
20 point
Dato : 02-03-03 17:24

jeg har hørt man skal omformatere film man har hentet på nettet for at få dem ned i et format det kan brændes af en almindelig cd-brænder. Er der nogle der kender et program der kan klare den slags, og evt ved hvor man kan downloade det? Det drejer sig mest om divex dvd-rip.avi film. Skal der forskellige programmer til de forskellige formater?
tak for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 30 point
Dato : 02-03-03 17:48

Hvis de kan afspilles af computeren, og du bare skal kunne afspille den på computeren igen, så er der ingen grund til at begynde at lave den om

Jeg er sikker på du er blevet misinformeret

Godkendelse af svar
Fra : kokkel

Dato : 02-03-03 18:22

Tak for svaret Uffe29. Det er jeg muligvis så.... hvilket brænder program bruger du? Grunden til mit spørgsmål er at jeg ikke helt kan få mit (nero) til at virke, og tænkte det måske var formatet, men måske det bare er mig*GG*

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-03-03 18:25

Du skal bare brænde det som data, og ikke som film

Men hvis du skal brænde musik der skal kunne høres i cd-afspilleren, så skal du brænde det som musik

Jeg bruger selv nero til alt brænding