/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Mobilt Bredbånd. Fjerne vindue
Fra : Sygate
Vist : 480 gange
300 point
Dato : 01-05-08 00:45

Hejsa.. ikke det store problem, men jeg har anskaffet mig mobilt bredbånd fra 3 mobil.
Det er indbygget i min bærbare.
For at komme på nettet skal jeg starte et vindue op og trykke på "connect".
Det vindue skal stå åbent hele tiden, for at jeg kan forblive online.

Nogen der ved om man kan gemme det væk på en eller anden måde så det ikke ligger nede på proceslinien hele tiden?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-08 00:46

Mener jeg ikke at du kan

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-05-08 00:48

nu har jeg ikke selv mobilt bredbånd, men tror kun det kan lade sig gøre hvis der i indstillinger et ellet andet sted kan sættes et flueben hvor man siger fjern ikon fra processlinje.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-08 03:21

For ikke så længe siden havde jeg service på en bærbar IBM med mobil bredbånd fra Telia, der kunne man indstille så der kun er en ikon nede ved uret som viser forbindelse, det er i Indstillinger for dit modem at du finder den funktion, hvis 3 er magen til eller ligner Telia

Accepteret svar
Fra : pk2dk99

Modtaget 300 point
Dato : 01-05-08 06:30

Det kan du ikke på mobil bredbånd...desvære
men prøve at snak med 3 om det. Kunde support vil nok hjælp dig.
Held og lykke
mvh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-05-08 13:30

Du kan jo skjule processlinien - så kan man ikke se at du er på nettet.

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 01-05-08 14:53

Tak for hjælpen allesammen

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 01-05-08 18:48

det var så lidt....