/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
IncrediMail skærmbilled mangler
Fra : haeggelin
Vist : 383 gange
25 point
Dato : 02-03-03 17:17

Hvad er der galt når jeg vil åbne inbox vises der intet, jo opstart firkanten og lyden *velcom* men nul skærmbilled, kun hvis jeg vil sende en mail kommer der skærmbilled frem. Kan jo bare installere den igen men det løser jo måske kun problemet på kort sigt. Derfor kun de 25 point Hav en god dag allesammen Jan

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-03-03 17:45

Du behøver ikke afinstallere den inden reinstallering....
Hvis ikke det er den sidste nye, så kunne du jo prøve med den http://incredimail.com/english/splash.html

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 05-03-03 20:21

Jeg har nu ikke haft problemet med manglede skærmbilled efter en ny install i to dage så jeg håber det er løst tak for råd.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-03-03 21:46

Fedt nok
Iøvrigt er det et fedt program. Min far har lige købt licens for ca 230 kr

husk at lukke spørgsmålet igen.

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 07-03-03 14:43

ØF 'Lukke spørgsmål' er det noget jeg skal sørge for og hvad går jeg, er det ved at klikke i accepteret svar for det har jeg ikke gjordt inu.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 25 point
Dato : 08-03-03 22:51

Jeps.....når problemet er løst lukker man ved at trykke accepter som svar over den kommentar-boks som løste problemet/bedst medvirkende

Hvis andre så vil læse spørgsmålet køber de svaret for point, som du så får tilbage

Godkendelse af svar
Fra : haeggelin

Dato : 09-03-03 13:08

Tak for svaret Uffe29.
Det er jo rart man når man kan bruge noget hjælp og så kan belønne den rette bagefter.
Det hele er nyt for mig da det er første gang jeg er stødt på siden her, men det bliver helt sikkert ikke sidste gang jeg får et problem jeg gerne vil have lidt hjælp til så måske 'snakkes vi ved' God søndag og tak endnu engang.
Haeggelin