/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Livsdrejning
Fra : sansemotorik
Vist : 870 gange
100 point
Dato : 30-04-08 14:32

Hej med jer

Er der nogen derude, som har en interessant og spændende historie at fortælle eller kender nogen i forhold til en pludselig livsdrejning, som ender "lykkeligt".... eller sagt på en anden måde. Som gir mening, når først den svære og seje del er gennemlevet..

Gerne i stikord i første omgang af personlige hensyn.

Som Rene Nielsen, der mistede begge sine ben i en togulykke og vandt OL i handicapidræt, Piskesmældsofferet, som er skal til at udgive 3 børnebøger, en voksenbog og et fagbog i stedet for job som psykolog
Landmanden som blev involveret i en trafikulykke og blev pædagog
Den stressramte socialrådgiver, som nu skal til at markedsføre og importere specialdesignet tøj

Dertil personer, som har fået en åbning til det spirituelle og kreative i forbindelse med denne livsdrejning.

Ønsker at skabe positiv fokus på den "gevinst", som ofte viser sig efter en hård og sej personlig proces.

Ser frem til seriøse svar og henvendelser.

kh
Marianne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-04-08 14:48

Hvorfor fortælle - Sit livs historie her.?

Kommentar
Fra : sansemotorik

Dato : 30-04-08 21:56

Den skal heller ikke fortælles her. Blot en henvisning og interesse, så kan vi snakkes ved via mail.

kh
Marianne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-08 08:25

Den slags deler jeg ikke med ukendte personer.

Kommentar
Fra : sansemotorik

Dato : 02-05-08 09:29

Det er helt i orden Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-08 10:26

Tak, ha en god dag, solen viser sig med et stort smil.