/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fra : webnoob
Vist : 745 gange
10 point
Dato : 30-04-08 11:07

Jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan det point system det virker. Jeg har "stadig" kun 80 point, men jeg har fået accepteret 3 svar som tilsammen, hvis jeg huske rigtigt, giver 360 point. Mit spørgsmål er så, hvordan får man de point?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-04-08 11:11

Når du stiller et spørgsmål og senere trykker på accepter er det den du accepterer der får poeintne Hvis du skal have poeint til at dele ud af får du det ved at lohgge på hver dag og får derved 20 poient pr dag og så hvis du skriver tip der bliver belønnet af fem der giver stjerner Hvis du svarer på et spørgsmål som bliver accepteret under dit navn får du superpoient du ikke kan bruge til andet end til top listen pr md / År

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-04-08 11:12

Du kan læse det under kom godt i gang

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-04-08 11:13

Man kan forhøje de poient man har sat et spørgsmål til og derved komme forrest på listen igen Det kan du gøre 2 gange

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-04-08 11:14

såvidt jeg kan se er du almindelig bruger - så får du ikke superpoint som der er tale om - du kan oprette dig som superbruger og fremtidigt få point hvis du ønsker ( så får du 200 point at starte med)

http://kandu.dk/faq.aspx#7

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-04-08 11:14

Som almindelig bruger kan du ikke optjene superpoint

Læs http://www.kandu.dk/pointrules.aspx

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 20 point
Dato : 30-04-08 11:15

Og ikke at forglemme - du skal være superbruger for at få Spoint.

Da du er alm. bruger kan du altså ikke få de fortjente point.

Lav din status om til S-bruger.

Godkendelse af svar
Fra : webnoob

Dato : 30-04-08 11:16

Tak for svaret brokke44.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 30-04-08 11:19

Selv tak - men det var vel egentlig miritdk, som kom først, der skulle have haft påængerne.