/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
sov godt
Fra : piaskov
Vist : 1285 gange
75 point
Dato : 30-04-08 00:00

Kan i nu sove godt og drømme behageligt alle sammen.
P.S. Dette er ikke point fusk

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 30-04-08 00:04

Gu er det da så LOOOL

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 30-04-08 00:08

Tak - og i lige måde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-04-08 00:58

Tak i lige måde, men det er alt for tidlig at gå i seng, jeg er lige kommet hjem og har startet computeren

Kommentar
Fra : Den-lille-mand

Dato : 30-04-08 21:27

tak og i lige måde håper i får en god christihimelfartsdag

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-05-08 00:34

jeg syntes ikke der er mange der vil sige godnat til mig
Er det fordi der ikke er point nok i det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-05-08 00:40

Tak i lige måde..... hov hvor blev o.v.n af?? faldt han i søvn

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-05-08 00:43

Citat
hov hvor blev o.v.n af??

Han er inde og stjæle rabarber

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 00:44

Citat
hov hvor blev o.v.n af?? faldt han i søvn
nej jeg er lysvågen på denne tid godnat og sov godt til hønsene, kom nu op på jeres pind

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 00:45

Jeg var såmænd blot ude efter lidt uddannelse: http://www.youtube.com/watch?v=-Py5aPLG348 kan altså ikke være alle steder på en gang

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-05-08 00:46

Citat
godnat og sov godt til hønsene,

Vi er ikke høns. Bare spørg dr_dem . Vi er TRUNTETØSSER

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 00:47

Jeg fik rabarber grød til aften, men ikke hjemme avlede

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-05-08 00:48

Du skulle lave trifli UMMMM det er godt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-05-08 00:55

Altså jeg foretrækker at sove sammen med en hane, og lad os så få noget ordentligt musik

http://www.youtube.com/results?search_query=gigi+d%C3%A1gostin0&search_type=[love]

ææh pink floyd er nu gode nok, men hver ting til sin tid

Eller hva med ham her

http://www.youtube.com/watch?v=g50vzZzAja0

fuld skrue

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-05-08 00:56

o.v.n sig ikke du har været på rababerrov

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 01:09

Næ nej det kaldes ikke rabarberrov, når jeg har fået lov og der er stilke nok til en tærte engang i weekenden

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-05-08 07:57

godmorgen......

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 10:04

Godmorgen Tilde28 og alle i andre er du ikke ude at passe dit bistandsjob i dag

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-05-08 10:13

Citat
og der er stilke nok til en tærte engang i weekenden

Du siger bare til og vi kommer
Godmorgen til dig og tilde !!

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-05-08 10:20

o.v.n..... naaaj.. jeg holder bistandsfri i dag....

Jeg kan godt li rabarber kager.... *fedte fedte fedte*
Jeg har lovet ungerne bål og snobrød i haven i dag... ikke meget med rabarber at gøre....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 10:25

Bare hanen galer så bliver der liv i hønsegården har alle truntetøserne sovet godt

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-05-08 10:25

Tilde28..... LOOOOL...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 10:28

Sorry Tilde det havde jeg ikke lige set, det er jo først på dagen det er hermed rettet Tilde48

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-05-08 10:33

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 10:34

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-05-08 10:35

hvis hønsene ikke kvidrer, ville i jo kede jer ½ ihjel..... Og hvis man keder sig ½ ihjel 2 gange, hva så??????????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 10:38

Tilde38 nu er du altså for filosofisk, den kan jeg ikke regne ud så tidlig på dagen

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-05-08 10:54

århhh kom nu o.v.n... klokken er da mange efterhånden....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-05-08 10:59

Sovet godt, ja den smugle det blev til. Glemte at gå i seng, og har været tidligt oppe. Min søster havde brug for hjælp - hun gennemgik en stor operation i tirsdags- så jeg var allerede på stikkerne
kl 7

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-05-08 11:02

godt du kan hjælpe Nordsted.. bare hun er i bedring...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-08 11:02

Er det for sent at sige god nat.................... og snuppe alle påængernø.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 11:15

Nej Eyvind ikke for sent men for tidlig, tag nu en god lang middags lur, så kan du komme igen og sige godnat når jeg bliver rigtig vågen vil jeg powershoppe, skal en tur i byggemarkedet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 11:18

God bedring for din søster Nordsted1, for et år siden var jeg i samme situation, da lå min søster på sygehuset, hun er næsten 100% rask i dag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-05-08 11:26

Byggemarked, jeg er ved at være træt af det ord, det er mandens andet hjem

Min søster er en sej pige, men hun har godt nok været igennem meget, så nu håber og ønsker jeg at hun må blive fit for fight for altid

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 02-05-08 14:04

godbedring til din søster nordsted og god dag til jer allesammen , ja jeg fik slæbet mig på arbejde idag ( tro mig jeg gad ikke ) havde desværre lovet at køre til syn med firmaøsen , men nu er det weekend og jeg vil også være med på at lave noget med rabarber så det bliver nok en tærte som fluks ryger ud i bilen og med ned til søstersutsko

rigtig god weekend til jer

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-05-08 15:40

jeg vil osse ha rabarbertærte......

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-05-08 17:41

Citat
jeg vil osse ha rabarbertærte......

Hej Tilde.
Jammen vi venter kun på at o.v.n. inviterer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 18:48

Jamen der er åbent hus for kandusser og kanduer, nu er det bare at finde mig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-08 01:16

Citat
Kan i nu sove godt og drømme behageligt alle sammen
hentet fra din indledning vist meget aktuel igen lige nu, og så kan jeg tilføje: God weekend

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-05-08 00:43

God aften/nat.
Ja det har jo snart gået i (rabarber) kage herinde
Kan i fortsat sove godt og ha en god søndag alle sammen
P.S. Kryds lige fingre for at jeg får solgt min båd i morgen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-08 00:47

Er det allerede sovetid for truntetøser og putte høns hvad du gøre uden skiv ? Er du god til at svømme ? Gæt hvad jeg vil spise til natmad ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-05-08 00:50

Hej O.V.N.
Jeg køber da et nyt

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 04-05-08 00:53

Sov godt piaskov

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-05-08 00:56

Citat
Sov godt piaskov

I lige måde johanma
Jeg regner med at O.V.N. kommer med rabarbertærte når jeg får mit nye skib. jeg skal nok gi kaffen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-08 01:00

Nu bliver du krævende, først ventede du på en invitation, nu skal også bringe tærten og jeg har ingen skib til at forcere vandmasserne, helt over på østkysten et sted

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-08 01:02

Sov godt, jeg spiser resten af tærten før jeg går i seng, så der kom i for sent

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-05-08 12:50

Citat
Kan i nu sove godt og drømme behageligt alle sammen

Tak for det Pia

Og det er skam ikke fordi jeg ikke VIL, men gøgen er flyttet ind overfor, og det er mine hunde så venlige at gøre mig opmærksom på hver morgen kl. 5, når solen (og gøgen) står op

Er gøgen fredet?
Er der nogen der kan låne mig et haglgevær?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-05-08 21:37

Citat
P.S. Kryds lige fingre for at jeg får solgt min båd i morgen

Yes Yes
Båden er solgt . Nu skal jeg bare sejle den til København.
4 timer på vandet i pragtfuldt solskinsvejr i dag . Med en kølig i hånden og 2 til køberne.
Og handlen var i hus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-08 23:26

Tillykke med handelen men nu er det vist tiden for tøzerne at komme under dynen, så Godnat og sov godt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-05-08 22:38

Citat
Tillykke med handelen

Tak skal du ha O.V.N. vi skal ikke klage. Tværtimod

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-08 22:46

Også tillykke med handlen fra mig

Så gir hun nok en lille en, en lille en - når nu handlen gik så godt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-05-08 23:18

Citat
Så gir hun nok en lille en, en lille en

naaaaaj. En stor Is på havnen

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 75 point
Dato : 06-05-08 03:08

Hvornår ? Vi skal allerede nu have sat isen i kalenderen det er vist unødvendig at ønske SOV GODT nu, der var ekstra meget at lave i aften, så jeg er først hjemme nu, hvor i er under dynen, det vil heller ikke vare længe her

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 08-05-08 22:08

Tak for svaret o.v.n..
Ja jeg har medlidenhed med dig en gang imellem.
Det er sq så hyggeligt at "snakke" med dig men du kommer så sent hjem om NATTEN
Jeg kender det fra da jeg arbejdede fast aftenvagt, man kan bare ikke gå ind og sove med det samme.
Så hvis vi ikke ses i aften så sov godt når du kommer så langt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-05-08 03:52

Citat
Så hvis vi ikke ses i aften så sov godt når du kommer så langt
det gør vi ikke når du går så tidlig i seng, tak for point, jeg synes også godt om en hygge sludder, lidt svært når jeg arbejder næsten til morgen og har travlt med min hobby i weekenderne, og du behøver ikke have medlidenhed med mig, som B menneske stor trives jeg i jobbet, vi er så dygtige at vi kan nøjes med en fire dages arbejds uge, de mere magelige folk på dagskiftet skal på arbejde igen fredag, jeg holder FRI FRI FRI nu og lang Pinse weekend god Pinse til dig og dine og godmorgen, du står vel op nu om lidt