/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Debitel automatic???
Fra : hr_kegle
Vist : 312 gange
5 point
Dato : 02-03-03 14:42

Jeg ville bare høre om debitelautomatic er et mobilabonnement det er værd at investere i??
Eller er det noget man skal holde sig fra?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-03-03 14:49

mit råd til er at vælge et taletids selskab på nette som f.eks. www.telmore.dk det er noget af det billigste kører selv med det og har aldrig haft nogen problemer med det..!

Held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 02-03-03 15:29

Køb aldrig debitel abbonement. Kæmpede næsten 2 år for at komme ud af det og kender flere der har haft samme problem.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 02-03-03 16:29

Jeg ville ihvertfald aldrig vælge debitel p.g.a. deres usædvanlige kundepolitik hvor de ligefrem udelukker kunder der efter deres mening ikke bor i de rigtige områder. Samtidig behandler de iflg. avserne deres kunder under al kritik, med forkerte regninger dårlig tlf.service med lange ventetider.

Men dårlig service hører man jo om hos mange af de andre også, men bla. telmore som Solgaard nævner skulle vist befinde sig i den gode ende både med service og pris

mvh
bantam

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 02-03-03 16:35

Har selv både telmore og CBB og har ikke noget at klage over. Der har kun lige været et par små ting som når du opdaterer server så kan der gå lidt tid før man får sin saldo, men det er ikke noget at skrive hjem om (så skriver det her i stedet

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 03-03-03 17:24

:)

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 03-03-03 17:28

øhmmmmmm NEJ.... telmore skulle være godt men smalltalk talk er godt hvis du sender mange sms'er 15 øre pr stk... men det koster 1.15kr i min for ringe

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 03-03-03 17:30
Kommentar
Fra : sunspirit

Dato : 03-03-03 19:52

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at smalltalk hører til under debitel. Debitel sendte mig et brev hvor de opfordrede mig til at bruge smalltalk.dk :)