/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
point til bestemt bruger?
Fra : johanma
Vist : 463 gange
15 point
Dato : 29-04-08 23:43

Må man ikke give point til andre brugere - altså uden egentlig at stille et spørgsmål????
Eller er I bare funde af spas???

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 29-04-08 23:44

fulde af spas....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-08 23:45

Nej det sku da fusk så stil lige et spørgsmål

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-08 23:45

Mere

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-04-08 23:46

jeg fik mange tærsk sidste år for at gøre det

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 29-04-08 23:46

her er jo to spørgsmål - det gør det op for pointene til piasskov men hvor står det????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-08 23:47

Personlig er jeg fløjtende ligeglad, men noigen kunne få ondt i rumpetten. Du påvirker jo lodtrækningen om de 500 kr. og hvad der er meget værre.... uha uha du kan risikere at forskyde førstepladsen i Top 10 point

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-04-08 23:47

Jo selvfølgelig . Jeg har da også givet lidt ekstra ud når der har været flere svar jeg har kunnet bruge

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 25 point
Dato : 29-04-08 23:48

Det står ingen steder og du kan ret beset skrupskide dem et stykke, men vær klar til hug

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-08 23:48

Ferik .....Har du stadig synlige men så vil vi gerne se beviser .F.eks her http://www.peecee.dk/

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-08 23:49

Gu ved om du er lisså rundkindet som du er rundhåndet Pia LOOL

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 29-04-08 23:49

hmmm men hvorfor må man ikke det og hvor står det?
Hvis man nu har lavet en fejl så er det da den eneste måde at forsøge at rette op på det... eller hvad?

2 spørgsmål jeg er godt dækket ind

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-08 23:49

Ups det er ikke mig der har oploaded de der spillefilmsbilleder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-08 23:50

Nix... Alle er fejlfri på Kandu, så den går ikke

Godkendelse af svar
Fra : johanma

Dato : 29-04-08 23:54

Det må denne gang være Klumme der vinder puljen - man skulle jo nødigt tro at jeg KUN giver point til piaskov Men piaskov er altså go!!!!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-04-08 23:55

Citat
2 spørgsmål jeg er godt dækket ind

Nemlig og det er dine point, så du kan jo gøre med dem hvad der passer dig. Det er bare nogle der har ondt der hvor de er højest når de plukker jordbær

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-08 23:56

Klumme den der dyt ser da ikke helt umulig ud

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-04-08 23:56

Citat
Det står ingen steder og du kan ret beset skrupskide dem et stykke, men vær klar til hug

FEDTERØV

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-08 23:56

LOOOOL I er tosede, men meget søde Og NEJ johanma. Ikke point til mig. Jeg får dem alligevel ikke da jeg er alm. bruger

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-04-08 00:03

Sig mig ka du ikke høre LOOL Tak.