/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
accepter eller annuller
Fra : johanma
Vist : 618 gange
32 point
Dato : 29-04-08 22:07

Hej derude,

Vil I ikke nok allesammen huske at acceptere eller i det mindste annullere jeres spørgsmål!!!!!!!

Point gives til den sidste der skriver inden jeg dribler videre for i aften....

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 29-04-08 22:09

God idé

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-08 22:10

Citat
Point gives til den sidste der skriver inden jeg dribler videre for i aften....

Næh nej.....

Du har bare at acceptere med det samme....

Vi kan ikke have alle de åbne spørgsmål

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-04-08 22:10

Citat
Vil I ikke nok allesammen huske at acceptere eller i det mindste annullere jeres spørgsmål!!!!!!!

Det er helt rigtigt. Der er MANGE som iike gør det og det er s.... irriterende

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-08 22:10

kandu annullerer jo åbne spørgsmål, når der er gået 3 mdr.

Så med mindre du er ude efter point, hvad er så problemet ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-08 22:13

Øh - jeg vil godt vente til spørgsmålet er færdigsnakket.

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 29-04-08 22:14

problemet er at det er s... belastende at man bruger tid på at besvare andres spørgsmål når de ikke engang kan finde tid til at enten acceptere eller annullere... synes det er useriøst og til dels en mangel på respekt når man ikke engang gider det...

Og det er desuden meningen men Kandu......

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-08 22:17

Det er der skrevet 5 km tråd om og det hjælper ikke altid

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 29-04-08 22:17

og forresten ans... sig ikke at du ikke er ude efter point...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-04-08 22:18

Citat
og forresten ans... sig ikke at du ikke er ude efter point...

Er ans på fisketur

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-08 22:18

Men hvis jeg syntes der er for lidt responce på det jeg kommenterer som hjælp - så vinger jeg bare af. Så kommer der ikke flere mails til mig.
Men jeg har da også været ude for at få godkendt en kommentar meget længe efter.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-08 22:20

Det sidste jeg har hørt er, at Ans er ude i skoven og sanke rafter til et hegn.

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 29-04-08 22:21

hmmm ja det er selvfølgelig en mulighed... men synes bare ikke det kan være så svært... Man stiller et spørgsmål - vel fordi man gerne vil have svar og når man så har fået det man kan bruge kan man da ligeså godt få det afsluttet...

bare min mening og den er go

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 29-04-08 22:26

nå men der går ikke så længe førend jeg smutter & vil gerne , for sunowich's skyld undgå at denne tråd også blever 5 km lang... Max en halv time så bliver der lukket og slukket for denne gang

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-04-08 22:26

Jeg efterlyser det samme, det giver en naturlig afslutning på spørgsmål.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-04-08 22:29

Citat
Jeg efterlyser det samme, det giver en naturlig afslutning på spørgsmål.

Det kan jeg kun give dig fuldstændig ret i...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-04-08 22:31

Citat
bare min mening og den er go

NEMLIG

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-04-08 22:32

Citat
Point gives til den sidste der skriver inden jeg dribler videre for i aften....

Slutspurten er sat ind, der er hele 22 pointspå spil...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-08 22:32

Ja det er rigtigt Eyvind den der raftehistorie

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-08 22:33

Ja iha du kan jo godt smutte for du vil jo ikke have dem

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-04-08 22:33

Hvem bliver den heldige vinder?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-04-08 22:34

mig

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 29-04-08 22:34

så nu bliver det spændende hele 32 point nu

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-04-08 22:35

Hvem har dog bildt dig det ind Sunowich?

Jeg skraber da alle de point til mig jeg kan få

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-04-08 22:36

Hold da fest, hvad skal dette dog ikke ende med...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-04-08 22:38

Ja det er spændende

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-04-08 22:40

Er det ved at være lodtrækningsdag eller !!!!!!!!!!!!!

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 42 point
Dato : 29-04-08 22:41

Nøjii - manner 42 point hvis jeg får godkendt denne:
http://www.kandu.dk/spg120791.aspx#1369014

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-04-08 22:44

Citat
Nøjii - manner 42 point hvis jeg får godkendt denne:

Jeg ÆÆÆÆLSKER en født optimist

Godkendelse af svar
Fra : johanma

Dato : 29-04-08 22:45

Eyvind du vandt, godt gået i andre - godt kæmpet

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 29-04-08 22:46

piiiis Piaskov nåede ikke at se dit......... du er den sande vinder!!! du får lige 20 point - øjeblik

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-04-08 22:47

Rolig nu det er jo kun for sjov

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-04-08 22:47

jeg tror johanma er faldet i søvn foran puteren

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-08 22:48

ihh altså - det var jo ikke sådan ment.

Til de andre...............se selv 42 dejlige point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-08 22:49

Citat
piaskov

Dato : 29-04-08 22:18

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
og forresten ans... sig ikke at du ikke er ude efter point...

Er ans på fisketur

Citat
Eyvind

Dato : 29-04-08 22:20

--------------------------------------------------------------------------------
Det sidste jeg har hørt er, at Ans er ude i skoven og sanke rafter til et hegn.

Citat
Sunowich

Dato : 29-04-08 22:32

--------------------------------------------------------------------------------
Ja det er rigtigt Eyvind den der raftehistorie

Hvor er I dog morsomme og seriøse.

Citat
johanma

Dato : 29-04-08 22:21

--------------------------------------------------------------------------------
hmmm ja det er selvfølgelig en mulighed... men synes bare ikke det kan være så svært... Man stiller et spørgsmål - vel fordi man gerne vil have svar og når man så har fået det man kan bruge kan man da ligeså godt få det afsluttet...

bare min mening og den er go

I følge dig selv, så er din mening god.

Der er så mange besvarede spørgsmål på kandu. En del af svarene er helt hen i vejret og meget ubrugelige.

Og piaskov, du fortsætter bare dit fiskeri, du deltager jo næsten i alle spørgsmål, men det er du ikke ene om.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-04-08 22:51

Teløkke mæ' æ' points då

Det var da en vældig spurt der kom igang der... Sjov og spas!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-04-08 23:09

Citat
Og piaskov, du fortsætter bare dit fiskeri, du deltager jo næsten i alle spørgsmål, men det er du ikke ene om.

Har du fået et forkert ben ud af sengen eller kan du bare ikke ta en joke ???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-08 23:26

Eyvind og Sunowich

I er begge blevet blacklistet i mit spørgsmål om raftehegn.

piaskov

Nu ved du jo ikke om jeg har 2 ben, så spar mig for dine dumme bemærkninger.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-04-08 00:33

giiisp

WOW, det blir da værre og værre....

natnat

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-08 09:05

Ans - føler du dig virkelig generet af den raftebemærkning...........

Jeg har da ikke været inde i dit raftespørgsmål og genere dig.

Og som du selv siger i tråden:
Så skal jeg bare lige finde den skov, hvor det kan lade sig gøre. Helst en skov, hvor der ikke er for mange myg (med denne smiley )

Denne smiley er for øjeblikket omdøbt til en kiks

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-04-08 12:49

Citat
Nu ved du jo ikke om jeg har 2 ben, så spar mig for dine dumme bemærkninger.

Er du syg eller????

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-04-08 12:51

Citat
piaskov

Nu ved du jo ikke om jeg har 2 ben, så spar mig for dine dumme bemærkninger.

Nogle kvinder har 2 ben . Dem går de på !!!
Andre har 3 . Det 3. sidder i næsen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-08 00:17

Lalle ans jeg troede sku du var lidt klogere men ak

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-05-08 14:26

Citat
Lalle ans jeg troede sku du var lidt klogere men ak

Jammen det er hun åbenbart ikke !!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-05-08 14:41

Så så - tag det nu roligt lille børn.