/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
SPS skrivebeskytter
Fra : JanJohannsen
Vist : 491 gange
40 point
Dato : 29-04-08 16:18

Hej

Jeg kunne ikke finde en katagori der passede lige på mit spørgsmål.

Hvordan kan det være at SPS-serveren går ind og skrivebeskytter de enkelte dokumenter?
Jeg har rettigheder og jeg tjekker ud mv.

Er der nogen der kan hjælpe?

MVH

Jan

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-08 16:22

Tilgår du dokumenterne som administrator.
Har du fortalt dokumenterne at der er åbent for alle rettigheder.

Kommentar
Fra : JanJohannsen

Dato : 01-05-08 15:51

Hej

Jeg ved faktisk ikke hvordan jeg er oprettet af administartoren, men det kan jeg da finde ud af, hvis det er vigtig. Jeg vil mene, at jeg er "bruger".

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-05-08 17:04

Hvis du har alm. brugeradgang så er der nok kun læserettigheder.
Hvis du må rette skal du have et brugernavn / adgangskode med flere rettigheder.