/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløst net
Fra : kidder
Vist : 420 gange
50 point
Dato : 28-04-08 22:56

Hejsa Kandu`er
Så er kidder på banen igen igen
Jeg har et enkelt spørgsmål
Jeg har en laptop og trådløst krypteret netværk
MIt spørgsmål går i enkelthed ud på hvordan logger jeg evt på min vens trådløse net ?(med hans/hendes ACCEPT)
Jeg har nemmelig aldrig udført denne handling tidliger og ved ikke hvordan man gør
Og vil gerne være lidt på forkant med det ..så man ikke fremstår som en total blondine i havsnød
er der en venlig sjæl der gider vejlede bitte mig
Hugs Kidder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-08 23:00

Citat
Og vil gerne være lidt på forkant med det ..så man ikke fremstår som en total blondine i havsnød

- Ubesvarede 5
- Besvarede 0
- Annullerede 1
- Slettede 0
Ialt

Det gør du allerede - så farv bare håret....

Kommentar
Fra : godtur_dk

Dato : 28-04-08 23:01

Du finder bare din vens netværk i listen over trådløse netværk, opretter forbindelse og indtaster derefter den en mange-cifrede kode, som du skal have af din ven..

Og så skulle du gerne være på.

- Godtur.dk

Kommentar
Fra : kidder

Dato : 28-04-08 23:08

Hejsa godtur_dk
Mange tak for din hurtige respons og svar ..det vil jeg prøve
Knus Kidder

Til refi
Klygtig svar ...du må have favet hår fornyglig

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 28-04-08 23:35

NU skal du så acceptere godtur_dk' s svar!!!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-04-08 02:37

Nemlig her på Kandu sætter vi pris på at spørgsmålene bliver accepteret når du har fået et svar du kan bruge, oppe i indlægget fra Godtur_dk kan du klikke på Accepter, ikke så svært vel du finder listen over trådløse netværk som er tilgængelige, ved at højre klikke på net ikonen nede ved uret