/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft Visual C++ Runtime
Fra : ppk
Vist : 509 gange
500 point
Dato : 28-04-08 17:59

Hej

Jeg får hele tiden en boks op på skærmen når jeg går på nettet, boksen har dette navn:

Microsoft Visual C++ Runtime Libray
Program: c:\Windows\Explore.EXE
A buffer overrun has been detected which has corrupted the program`s internal state.
The program cannot safely continue execution and must now terminated

Herefter lukker IE 7.0 ned, andre gange åbner den en masse sider og lander mest på en side der hedder www.gladiatus.dk/o.s.v.

Mit styresystem er Vista Home Premium DK og er orginalt, jeg bruger AGV-virusscanner denne finder ikke noget unormalt. Og Windows Defender fortæller at alt kører normalt, har får også nogle beskeder med nogle forskellige manglende *.dll filer ! efterfølgende søgte jeg på navnet på filen, og blev rådet til at hente et program der hedder Error Smart.

Dette har jeg så gjordt og prøvet at scanne med det, men den finder over 1300 fejl så jeg er blevet betænkelig ved at lade programmet fixe det.

Og Vista er fuldt opdateret.

Så NU håber jeg på at nogle kan hjælpe mig med at løse nogle af de problemer.

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-08 19:20

Det lyder som en god gang snavs du har fået dig....

En tur på www.spywarefri.dk vil kurrere dig...

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 29-04-08 06:40

Du gjorde det ikke bedre ved at bruge error snart,det er fyldt med spyware,og de fejl det finder er der ikke,de vil bare have dig til at købe programmet

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 29-04-08 07:10

Hej noltus55 og andre

Jeg har kun scannet med Erro Smart, men ikke bedt den fixe noget da jeg syntes det så mærkeligt ud.

Men lige nu kan jeg så ikke starte IE 7.0 op ! så jeg må bruge Firefox som alternativ browser. har prøvet at se om jeg kunne rep. IE 7.0 men det er ikke lykkedes.

Når jeg starter min comp. op kommer denne besked :

Run DLL
Fejl under indlæsning af
C:\Users\Preben\AppData\Local\Temp\wyoatsav.dll
Det angivne modul blev ikke fundet.

Til refi
Jeg har kørt Ewido onlinescanner fra dit link, samtidig fandt jeg så ud af at AVGèn kunne hentes i en ny version så den hentede jeg og tjekkede C:\ og nu er resultatet desværre blevet at IE 7.0 ikke fungere mere.

Venlig hilsen
PPK

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 29-04-08 08:30

Installer din Service Pack 2 CD igen...DLL filer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-08 08:35

Det er næppe AVG der gør at IE7 ikke fungerer.....

Men opret nu en tråd på spywarefri - der er kompetente personer der nok skal få renset skidtet ud - og det er ganske gratis...

At selv de bedste scannere ikke finder noget er INGEN garanti....

Maskinen skal renses med andre værktøjer - dem har de tjek på på spywarefri....

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 29-04-08 09:05

Angående SP2 ? findes den til Vista ? nu er det sådan at maskinen blev leveret med en preloade Vista som jeg godt nok har brændt ud på skiver, men om jeg direkte kan finde frem til at installere IE 7.0 igen må komme an på en prøve.

Og angående Spywarefri, vil jeg senere på dagen oprette en tråd. Tak for tippet.

Har nu prøvet at lede efter wyoatsav.dll filen på min søn`s maskine men den er ikke at finde, så den er måske nok ikke en del af IE 7.0

PPK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-08 09:09

Lav nu ikke mere rod end højst nødvændigt - det gør det kun sværere for "experterne"....

Og NEJ - der er IKKE nogen SP2 til Vista

Så kører du aut. update burde der ikke være nogen problemer der...

SP1 er kommet, men den har du sikkert allerede....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-08 09:11

PS...

IE7 kan du bare hente hos microblød.....

Den installerer aut. hvis der er fejl på den du har....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-08 09:12

Vista er så "oversikker" at der desværre skal meget lidt til før den "brokker" sig.....

Omvendt er den "super" til at reparere sig selv....

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 29-04-08 18:42

Hej refi

Jeg har prøvet at være inde på UPDATE men jeg kan ikke få lov til at hente IE 7.0 igen da den har konstanteret at jeg allerede har den.

Har også prøvet om jeg kunne finde ud af at afinstallere det, men uden held.

Så jeg vil nok oprette en tråd på Spywarefri.

PPK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-08 18:50

Citat
Så jeg vil nok oprette en tråd på Spywarefri.

Det bør du under alle omstændigheder gøre

Prøv at gå ind i kontrolpanel - Problemrapporter og løsninger....

Der må stå noget on fejlene.....

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 29-04-08 19:13

Hej refi
Herunder er kopi af rapporten !
Men da IE ikke vil starte op kan jeg jo ikke få den til at ordne det. Hvis jeg vidste hvordan jeg kunne overføre det til Firefox ville det jo være godt.

PPK

Produkt
Internet Explorer

Problem
Handlingen blev afbrudt

Dato

Status
Der blev fundet en løsning.

Problemsignatur
Problemhændelsesnavn:   APPCRASH
Programnavn:   iexplore.exe
Programversion:   7.0.6000.16575
Tidsstempel for program:   470c3339
Fejlmodulnavn:   Flash9d.ocx
Fejlmodulversion:   9.0.47.0
Tidsstempel for fejlmodul:   466daac0
Undtagelseskode:   c0000005
Undtagelsesforskydning:   00099a25
OS-version:   6.0.6000.2.0.0.768.3
Landestandard-id:   1030
Yderligere oplysninger 1:   8d13
Yderligere oplysninger 2:   cdca9b1d21d12b77d84f02df48e34311
Yderligere oplysninger 3:   8d13
Yderligere oplysninger 4:   cdca9b1d21d12b77d84f02df48e34311

Ekstra oplysninger om problemet
Bucket-id:   565504770

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-08 19:56

Det tyder jo på den HAR repareret den.....

Jeg har svært ved at se at AVG skulle være skyld i problemet, men spywarfri er nok i øjeblikket eneste mulighed....

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 29-04-08 23:25

Har i aften oprettet en tråd på Spywarefri (IE 7.0 vil ikke starte)

PPK

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 30-04-08 08:39

Du må da kunne afinstallere den via Angiv programadgang og -standarder? Ellers gør det via registreringsdatabasen:

Gå i kør/skriv regedit/Rediger/Søg/skriv Internet Explorer/Højreklik på mapperne du kommer til/Slet - bliv ved med at søge, til den har været det hele igennem.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 30-04-08 08:43
Kommentar
Fra : ppk

Dato : 30-04-08 09:31

Hej axelbjarne

Har lige prøvet at ville onlinescanne med F-secure ! det kan desværre ikke lade sig gøre da den ikke vil starte Explore, og den kan ikke gøre det igennem Firefox.

Så nu vil jeg lige tjekke om jeg kan afinstallere det i stedet for.

PPK

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 30-04-08 22:57

Hej alle

Har nu fået løst problemmet !

Løsningen blev til at jeg gik ind i "internetindstillinger" i kontrolpanel og tjekkede at i forbindelser "ring aldrig til en forbindelse" ikke var aktiveret derefter ind i "advancerede" og trykke på knappen nulstil !

Og derefter virker det hele normalt igen.

PPK

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 30-04-08 23:10

Ja ofte ser man ikke skoven for bare træer....

Godt det lykkedes...

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 30-04-08 23:26

Tak for svaret refi.

Da du var først og mest på banen, få du pointene.

Jeg har også været inde over Spywarefri ifølge dit tips og der kommet mod målet.

HIlsen
PPK