/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fint skal det være.
Fra : Teil
Vist : 853 gange
100 point
Dato : 28-04-08 09:32

Igen Green dollars, denne gang 6,8 mill.
Ta for jer af retterne, jeg har nok.

Citat
OFFICE OF THE SENATE HOUSE
FEDERAL REPUBLIC OF NIGERIA
COMMITTEE ON FOREIGN PAYMENT
(RESOLUTION PANEL ON CONTRACT PAYMENT)
IKOYI-LAGOS NIGERIA
Our Ref: FGN /SNT/STB
Your Ref.

THIS IS TO OFFICIALLY INFORM YOU THAT WE HAVE VERIFIED YOUR
INHERITANCE FILE AND FOUND OUT THAT WHY YOU HAVE NOT RECEIVED YOUR
PAYMENT IS BECAUSE YOU HAVE NOT FULFILLED THE OBLIGATIONS GIVEN TO
YOU IN RESPECT OF YOUR CONTRACT/INHERITANCE PAYMENT.

RIGHT NOW WE HAVE ARRANGED YOUR PAYMENT THROUGH OUR SWIFT CARD
PAYMENT CENTER ASIA PACIFIC THAT IS THE LATEST INSTRUCTION FROM MR.
PRESIDENT, UMARU YAR'ADUA (GCFR) FEDERAL REPUBLIC OF NIGERIA AND FBI.
THIS CARD CENTER WILL SEND YOU AN ATM CARD VALUED AT{USD 6.8 MILLION}
WHICH YOU WILL USE TO WITHDRAW YOUR MONEY IN ANY ATM MACHINE IN ANY
PART OF THE WORLD, BUT THE MAXIMUM IS FIVE THOUSAND DOLLARS PER
DAY, SO IF YOU LIKE TO RECEIVE YOUR FUND THIS WAY PLEASE LET US KNOW
BY CONTACTING THE INTERNATIONAL MONETARY FUNDS DEPARTMENT CARD
PAYMENT CENTER.

MR CHARLES SPELLER.
EMAIL ADDRESS;atm_office23@yahoo.com.hk
PHONE NUMBER; +2348069703017.
AND ALSO SEND THE FOLLOWING INFORMATION:

1. YOUR FULL NAME
2. PHONE AND FAX NUMBER
3. ADDRESS WERE YOU WANT THEM TO SEND HE ATM CARD
4. YOUR AGE AND CURRENT OCCUPATION

KINDEST REGARDS,
MR. ELLIAS GREEN
SENATE PRESIDENT.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 28-04-08 09:46

Dagens gode tilbud!!! Utroligt at nogen kan "hoppe på den limpind"!!

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-04-08 09:55

Mit bud er at man skal vente til puljen når 10 mill. Ellias virker som en gæv og troværdig gut, selvom det er sur røv, at der kun kan hæves 5000 USD om dagen .....Det må ku gøres bedre

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-08 09:58

Man bestiller bare ti hævekort.
Så bliver det til 50.000/dag.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-08 09:59

Man kunne jo tilbyde dem at være mellemled i
skandinavien mod en lille million under bordet.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 28-04-08 11:07

Hørte om en der - angiveligt for sjovt - reagerede på een af de utallige fantastiske tilbud fra Vestafrika.

Han skulle altså lige fremsende 500 USD for at bevise sin seriøsitet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-08 11:17

Sandt nok brokke44
man får en regning på omkostninger som pludselig
er ret så omfattende i antal og størrelse på beløb.

Jeg skrev til en at de bare kunne trække et rigeligt beløb fra
og sende resten til mig. De tænker endnu.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 28-04-08 12:17

----- Original Message -----
From: "UBA Group" <Allen.Godwill@Ubagrou-NG.Com>
To:
Sent: Monday, April 07, 2008 3:29 AM
Subject: COMPLET TRANSFER

> There is an issue with the Money Gram Transfer in the amount of
> $500,000.00 directed at the owner of this email address. THE EX GOVERNOR
> OF KANO STATE IN NIGERIA, contacted us for your transaction a couple of
> hours ago. He said that he choose to send it to an email address instead
> of a name. We are unable to complete a transfer directed at an email
> address, so we require some more information in order to complete this
> transfer. You are required to provide confirmation of the following:
>
> -The name in which you wish to receive this transfer:
> -Telephone / Fax Number:
> -Occupation :
> -Full Address Contact:
> -State/ City:
> -Zip Code:
> -sex:
> -Country:
> -Age:
>
> In order to resolve this problem, please call our offices at
> +234-703-443-4414 or at this e-mail ubagroup110@yahoo.com.hk As soon as
> this information is received, your payment will be made to you in a
> Certified Bank Draft or wired to your nominated bank account directly from
> The UNITED BANK OF AFRICA [U.B.A] as soon as you comply with the
> requirements. When calling or emailing , please use reference number
> 250-153 for our mutual convenience.THE MANAGEMENT OF UNITED BANK OF AFRICA
> [U.B.A]OFFICE NIGERIA BRANCH.
> MONEY GRAM TRANSFER DEPARTMENT.
> Mr. Allen Godwill.
>
> --
> No virus found in this incoming message.
> Checked by AVG.
> Version: 7.5.519 / Virus Database: 269.22.9/1364 - Release Date:
> 07-04-2008 18:38
>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-08 12:35

Hvor er de rige de Nigerianere.

Kommentar
Fra : bøllebob

Dato : 29-04-08 00:33

Det sidste nye indenfor phishing, jeg har set, er at de logger ind på danske auktionssites og byder, v.hj.a. en dansk bagmand. Jeg havde f.eks. en ½ år gammel klaptelefon til salg for 600 kr. Der kom så smigrende mails fra hele 3 svindlere. Jeg skulle bare lige opgive mit kontonummer, hvortil de kunne overføre deres bud på 500 euro. Den gik ikke...........og da jeg ikke kunne blive fri for dem, begyndte jeg at sende mails med ordlyden "go to hell" og andre smigrende ting. En tilbød også at overføre pengene og beviste med et dokument med en masse stempler, at pengene var klar til udbetaling til min adresse.................hvis jeg altså bare lige lagde ud for transporten til en eller anden ukendt lokalitet i Nigeria. Ak ja, jeg røg ikke på den, da jeg sidder lidt med kriminalitetsbekæmpelse på nettet, men den sidste idiot er desværre ikke født endnu!!!

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 100 point
Dato : 29-04-08 06:58

Internettets regel nr 1: Oplys ALDRIG personlige data og/eller kontonumre.

Undtaget herfor er - naturligvis - internetbutikker med sikker betalingsgateway. Hvis du er i tvivl så lad være. Du kan være rimelig sikker på, at danske netbutikker er sikre, idet deres betalingssystemer er chekket af PBS.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 29-04-08 08:18

Tak for svaret brokke44.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 29-04-08 08:40

Selv tak - disse fantastiske tilbud fra Afrika har været kendt i årevis - alligevel hører man fra tid til anden, at der er mennesker, der bliver tørret.

Det må vist være det, der kaldes risikovillig kapital.