/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
havnepressening
Fra : Hansen25
Vist : 1425 gange
200 point
Dato : 28-04-08 07:49

Hejsa. Er der mon nogen der ved hvor man kan købe en havnepressening til en 15 fods jolle, har søgt på google og syntes ikk jeg kan finde nogle. Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-04-08 08:05

Mon ikke de kan hjælpe dig her - du kan evt kontakte dem via mail
http://www.gudmann-sejlmager.dk/?ID=133

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 28-04-08 08:10

Tak for det hurtige svar, venter lidt med at acceptere svaret, men vil næsten tro du er vinderen :)

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 28-04-08 09:42

Hvis du bor på Fyn kan jeg anbefale Sanderum plast.

Bjørn

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 28-04-08 09:49

nu bor jeg godt nok på sydsjælland, men de kan vel også sende pakker på fyn..... :)

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 28-04-08 13:45

Det jeg har fået lavet har været efter mål.
De hatr ikke en produktion.

Bjørn

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-04-08 14:17

Hvad mener du med en havnepressenning???
Er det til brug, når båden er på land eller er det een der skal knappes på båden når den ligger i vandet?

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 28-04-08 14:23

dabj: Det er mest til når den ligger i havnen, for når den ligger oppe på land ligger den i en lade.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 28-04-08 15:59

Er det en serieproduceret jolle så kan du jo søge hos Producenten.Hvis ikke må du ha´kontakt til en sejlmager.Der er jo foriøvrigt et stort Maritimfirma der nede på Syhavsøerne , men jeg husker ikke lige navnet , det er der måske andre der gør ellers må du jo Google

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 28-04-08 16:00

Nu virker hukommeren igen navnet er Masnedø

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-04-08 17:14

Citat
Nu virker hukommeren igen navnet er Masnedø

De er da alt for dyre !!!
Hvorfor køber du ikke en hos Harald Nyborg ?? Vi bruger da dem derfra til vores båd

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-04-08 20:30

Jeg har altid handlet her--
Schultz Sadelmageri
DK-6000 Kolding – Tlf. +45 76 32 12 00
og altid blevet fair og godt behandlet.
Du ringer bare til dem og får en snak om dine ønsker, hvis det er en typebåd, er der store chancer for at de allerede har skabeloner til den, ellers skaffer de dem.
Her kan du se hvad de ellers går og laver:
http://www.schultz-kalecher.dk/
Jeg kan i øvrigt næsten garantere, at de er billigere end din lokale sejlmager.
Og så passer grejet når man får det.
Mvh
dabj