/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
undervisning
Fra : sansemotorik
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 27-04-08 21:24

Er der nogen kan anbefale et sted til kursus i Adobe Photoshop på fyn?

kh
Marianne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-08 21:31

Aftenskoler.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-08 21:33
Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-08 21:38
Kommentar
Fra : dd8660

Dato : 27-04-08 21:55

http://www.caslon.dk/Default.aspx?ID=842
- kører også til Fyn ved jeg...

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 28-04-08 06:56

Jeg synes de kurser er urimeligt dyre.

Køb i stedet "Photoshop for dummies" hos boghandleren.
Bogen giver dig en grundlæggende viden om Photoshop. Når der senere dukker avancerede spørgsmål op, så stil dem her på Kandu, der er mange eksperter her.

Kommentar
Fra : klars

Dato : 28-04-08 09:37

Hej sansemotorik

Har du prøvet Handelsskoles kursusafd. De har i hvert fald sådanne kurser i åbent datastue i Esbjerg, her koster et 5 dages kursus 800 kr.

Venligst Klars

Kommentar
Fra : sonnic

Dato : 28-04-08 20:28

Du kunne evt starte her. Jeg ved godt at årstiden ikke er til fordypelse forand din pc men det er gratis og giver en god baggrundsviden.
http://www.villysonnichsen.dk/menu.html

Hilsen Villy....

Kommentar
Fra : Lionje

Dato : 06-05-08 10:31

Hej sansemotorik. Det lyder, som om, du helst vil have et kursus, hvor du ikke skal læse dig frem, men se, høre og selv prøve dig frem. Jeg bor på Vestsjælland, men da din interesse for at lære dette enestående program at kende, ser ud til at være stor, vil jeg tilbyde dig et intenst kursus fra morgen til aften, hvor du kun selv skal betale for transporten. Jeg har god erfaring i den professionelle Photoshop (Ikke Elements) og i at undervise. Kontakt jenielsen (snabel a) tele2adsl (dot) dk, hvis du har lyst til at tale nærmere om dette tilbud. venlig hilsen Jørn.

Kommentar
Fra : sansemotorik

Dato : 07-05-08 09:42

Tak for alle de gode svar. Jeg vil undersøge nærmere

kh
Marianne