/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Dagens lodtrækning ???
Fra : Uffe29
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 01-03-03 23:10

Er der nogen der ved hvad der gik galt !!!!
Først blev master of kafir udtrukket, og så gik siden ned !!!
Da siden kom op igen stod Xou som vinder ???

Et tillykke herfra, selvom jeg er meget jalous (ved godt det er stavet forkert)

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 01-03-03 23:20

Nej. men jeg har også bemærket det... og syntes at det er meget mærkelig (gad vide om master of kafir bliver skuffet har fået en mail )

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-03-03 23:51

viiiiihuuu se en kakaofugl

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 01-03-03 23:51

Det er sket før. Den måned, hvor e.p. vandt, var Strarup først blevet udtrukket som vinder, men dette blev ændret senere på dagen.
Så vidt jeg husker, forklarede kandu dengang fejlen med, at de netop havde opgraderet lodtrækningssystemet, og det samme er måske forklaringen i denne omgang.
Men Uffe, jeg synes, du skal sende en mail til kandu og spørge dem selv. At de vil svare, er jeg ret sikker på. Selv har jeg i hvert fald fået svar på samtlige mails, jeg har sendt.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-03-03 00:05

Hej Rellom
Du har ganske ret i det du skriver,det er sket før
her er hvad Kandu skrev om fejlen dengang.

http://www.kandu.dk/dk/spg/6092
Kære Strarup,

Der er desværre sket en fejl med vores automatiske præmie agent.

Vi har i denne måned opdateret vores præmie agent, og den skulle køres for første gang, med de nye opdateringer i dag.

Dette gik desværre ikke som forventet, eftersom du modtog brevet som månedens vinder. Dette er desværre en fejl, for det var e.p som rent faktisk blev udtrukket set ud fra databasen synspunkt. Vi beklager meget denne store fejl, og vil straks gå i gang med at finde fejlen.

Håber du har forståelse for dette, da skaden allerede er sket.

Teamet bag Kandu.dk

PS! Vi er klar over at du stadig mangler at modtage de to forrige måneders præmie, dette skyldes at vi endnu ikke har modtaget præmierne fra vores leverandør. Vi har rykket dem og forventer at kunne afsende det til dig ikke senere end 10 dage fra dags dato.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
MVH Brian

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-03-03 00:30

uffe29 >> er du jalou ?? hvorfor dog det

point og karakter er yt

vil du have point så stiller jeg da gerne mine 1074 på højkant
i hvilket område er du stærkest i ????
dette gælder jo ikke om hvem ved mest ,,men at hjælpe , nu ved jeg personligt en hel del om pc´er og server men jeg ved ikke en disse on slægtforskning men det kan jeg se at der er andre der gør

i går aftes havde jeg feks. besøg af en venninde og hendes søn på næsten 12 år og du skulle have set hans hoved da jeg sagde at den computer der stod og var tændt var en at han kunne tage med hjem
ja jeg gav ham en af mine gamle 486´er/200 mhz med 196 mb ram

det var glæde i hans øjne og det var en fornøjelse at se ,

men nok om det nu kan jeg jo heller aldrig komme til at vinde en af disse såkaldte ( point gaver)

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-03-03 11:02

Jeg sidder i sverige, og kan kun sende via web-mail indtil videre.....det gider jeg ikke, derfor dette spørgsmål

I sidste måned lå jeg som nummer 2 lige efter master of kafir, og var nærmest ikke interesseret i hvordan det gik under lodtrækningen......han havde vundet på forhånd, det troede jeg også jeg havde idag......men laaaang næse til mig æv-bæv

Jeg må ud og købe en så jeg kan få taget nogen billeder af dette smukke land. og ungerne i danmark kan se deres far online mens vi snakker

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-03-03 11:10

hm..nyt projekt til fnollerpige, en smiley med lang næse

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-03-03 11:17

Det er da helt utrolig,at der er nogle enkelte brugere,der tror at fordi de ligger nummer et på top ti listen,så har de vundet månedens præmie.
Og Uffe du burde da vide hvordan reglerne og muglighederne er for at vinde,du har da været med så længe.

Men jeg vil da gerne kopierer reglerne.

Der vil hver måned blive afholdt en lodtrækning blandt alle kandu.dk's superbrugere, om at vinde månedens præmie. Du kan følge med i lodtrækning på selve dagen, læs mere om dette
http://www.kandu.dk/dk/lodtrak.asp
Chancen for at vinde denne lodtrækning, er helt op til brugeren selv. Jo flere superpoint brugeren har optjent inden for præmieperioden, jo flere chancer har personen for at vinde.
Hvis en bruger f.eks. har optjent 406 superpoint inden for præmieperioden, vil personen have 406 chancer for at vinde.
Når præmieperioden er ovre, vil kandu.dk automatisk blande posen, og trække 1 tilfældig superbruger, som derved bliver månedens vinder af præmien.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 02-03-03 13:02

Jeg har lidt på fornemmelsen at Uffe29 nok er en af dem der er ked af at formodet svar heldigvis er forsvundet, for han var altid meget hurtig til at give det, så det ærger ham nok, men ligefrem sige at man er jaloux, ja det beviser jo endnu engang over for mig hvad nogle mennesker dog engang imellem indeholder.

I øvrigt stod der febmdr,lodtrækning der hvor Kefir havde vundet

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-03-03 13:45

ja jeg tror osse som bantam er inde på der - at det drejede sig om en opdatering af den side hvor det tilfældigvis ( stik modsat tilfældet ) stod af Kefir var vinderen.

og som alle ved - shit happens ... der er sket større og langt alvorligere fejl i livet, ikk`!!! - det er trods alt kun en lille præmie, og ikke det eneste saliggørende - og her går pladen i hak .... i hak .... i hak .......

Kommentar
Fra : xou

Dato : 02-03-03 14:19

jeg kan da godt forstå uffe,da jeg osse troede at han ville vinde fuldte jeg heller ikke med i lodtrækningen,

men mailen med at jeg vandt kom dog først kl.13:16 altså ca.36 min senere,så måske var noget der lige

skulle redegøres inden,men primien har en værdi af 974,- så i betrækning af hvor meget tid man bruger er

det vel ikke værd at gå så højt op i,da jeg synes det er sjort at løse udfrodringer,men som sagt er det æveligt

at uffe ikke vandt når man tænker på det arbejde han lagde i det,selvfølgelig er jeg glad for at vinde,iøvrigt

var der en der systematisk var efter mine kommentarer,så 17 februar slettet jeg alle abonnenter da jeg synes

ikke var god nok (han bliv dog den 17-18 smidt ud -noname) men som technet siger er det om at hjælpe - hvorfor

skulle uffe ikke have det ??? - det er da ret forståeligt at han er jaloux (fik hjælp til at stave det) og han siger

endda tillykke så altså ikke på mig,men på at han ikke vandt,iøvrigt hvis du uffe få svar så sig hvad det var kandu

ligger som årsag,og er der sket en fejl skal den selvfølgelig rettes som briani siger der bliv overfor Strarup.

tak for gaven(eller tanken ved fejl) til kandu.dk - måske vinder uffe næste gang (surt)????

forsæt go dag spiecelt til uffe.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-03-03 15:18

Jamen kære Xou
Du har da også lagt et stort stykke arbejde I for at hjælpe brugerne herinde,så præmien til dig,er da helt fortjent,du have 3186 chancer for at vinde,jeg selv have 526 chancer.
Så det kunne så vel ligesågodt have været mig der vandt
Eller Rellom-bulh78-Tecgnet-Bantam-Fnollerpige-Uffe
Du var bare heldig da Kandu til sidst blandede posen,med supernavne og trak dit navn op.
Du har fået en belønning for at hjælpe Kandus bruger
Og det syntes jeg du har gjort godt.
Jeg har selv været heldig at vinde to gange,og Uffe kommer nok over det,da han jo også har prøvet at vinde en præmie herinde.
Så nyd nu din præmie,når du modtager den indenfor cirka 14 dage
MVH og en forsat god Søndag
Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-03-03 15:54

Ja Xou - du har fortjent den ligeså vel som nogen andre, det skal du "tivertifelle" ikke undskylde ...... endsige have dårlig samvittighed over.....

Fnollerfjog *host*
"der-lige-har-brændt-sin-støvsuger-af-ved-at-suge-gløder-op-og-antænde-støvsugerposen-og-fyldt-hele-huset-med-røg"

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-03-03 16:02

Hej Karina
Det er sku da også for dumt
Jeg tror du skal have en af dine egne smileys
En rygende hilsen herfra
Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-03-03 16:06

ja det var faktisk REN SPASSER - lå med hovedet inde under bryggers bordet og støvsugede og tænkte " Her lugter af hash !!!! " og vendte mig så om og så stod der den ledeste gule, fede røg ud af støvsugeren ( det er det jeg siger : spasser )
sådan en pose med støv, hundehår osv lugter lidt grimt og ryger meget skal jeg hilse at sige ( jeg kunne jo ikke vide Lars lige havde renset aske ud fra glødeskuffen i fyret ... ja ja af skade bliver man klog....

og så ellers tilbage til emnet - for det skal man ikke afvige fra

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-03-03 16:53

Kære Bantam
Ja jeg er ked af at formodet svar er forsvundet, jeg havde hellere set at der var givet mulighed for at flere kunne lave et (formodet) svar.
Jeg ved ikke om ordet jaloux skulle være udskiftet med lidt misundelig, jeg sidder jo ikke og hyler vel. Og side og diskutere det gider jeg ikke. Men jeg tænkte da æv da jeg så det......det er vel meget naturligt
Jeg arbejder ca. 50 timer i ugen med at supportere compaq og lidt HP, så vi må se hvordan det går i denne måned, om jeg kan komme derop igen.

Nyd din præmie Xou, det ville jeg have gjort i dit sted en ting er sikkert, det er ikke en fejl, for så var det rettet....og igen hvorfor skulle det være det. Jeg havde 11% chance, du havde 7% så hvad dælen.....ik'

Slut herfra, jeg ville ikke fortælle om min lille misundelse, blot høre om nogen vidste hvad der var gået galt i forhold til Master of kafir....

Forresten fnollerpige, fik du fat i min opfordring

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 02-03-03 16:54

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-03-03 17:16

Naj forresten Uffe, det gjorde jeg ikke - din opfordring gik ud på ??????
det kommer du lige til at forklare mig ......

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-03-03 17:18

aaaiii ok - læste lige længere oppe - det var en smiley .....*føjer den til listen*

og undrer mig over at jeg selvom jeg abonnerer på dette indlæg kan se der er kommet indlæg som jeg ingen mail har fået om .....

ja ja det er jo sket før, og helt stabil er Kandu ikke endnu ....

så jeg er med igen Uffe

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-03-03 17:42

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-03-03 18:03

Hej Uffe29

Jeg troede også, du ville vinde.
Og jeg kan godt forstå, det ærgrer dig, at du ikke gjorde det.

De bedste hilsner
Rellom