/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
eMule
Fra : anrobi
Vist : 348 gange
40 point
Dato : 27-04-08 15:03

Når jeg har downloadet musik i programmet eMule, hvordan får jeg det så gemt på min computer ? Vær sød at forklar mig det let forståeligt da jeg er en ældre dame.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-08 15:06

Jamen det ligger allerede på din computer, når du har downloadet det

Du kan lave en mappe til musikken, hvor du så kan få musikken til at ligge i når du downloader det.

Kan du ikke finde den musik du har downloadet, så kan du søge efter den, ved at gå ind i - start -
nede i venstre hjørne, tryk - søg - og skriv så navnet på et musiknummer eller skriv mp3, så skulle du få af vide hvor din musik befinder sig på din pc

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 27-04-08 15:15

Det har jeg som ikke så mange kommentarer til – men jeg vil blot opfodrer dig til lige og læse denne tråd.> http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=47308 < så du er helt klar over hvilken form for program du benytter … samt hvad det kan medføre af infektioner på din pc’er…

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 27-04-08 16:38

Til Nordsted.
Jeg har ledt,men uden resultat,men jeg har nok slet ikke fået det downloadet. prøver nu at downloade igen, men i fremgang står det stadig på 0 % efter en ½ time, og i status afventer.
Kan jeg have gjort fejl da jeg downloadede programmet i går ? med indstillingerne og server osv. ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-08 16:41

Jeg tror du har gjort det rigtigt.

Der er vel mange der downloader (selv om det er ulovligt), så du må bare væbne dig med tålmodighed, så lykkedes det nok.

Hvis melodien kun ligger en gang hos emule, og mange over hele kloden gerne vil downloade den ene melodi, så kan det tage tid

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 27-04-08 17:00

OK!
det vidste jeg jo ikke at det var sådan det fungerede,så må jeg jo væbne mig med tålmodighed.
på forhånd tak.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 27-04-08 17:16

drop det skod program ,og brug badbits istedet.det er både meget hurtigere og nemmere.også downloader man som regel 1 hel cd eller 5 af gangen,og som det bedste så er du fri for alt det virus og andet skidt der er i emule

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-08 18:37

Der ligger INGEN filer hos emule....

Det er blot et program der skaffer dig adgang til andre komputere der har filen....

Hvis de ikke længere er på nettet eller slet ikke vil dele den - ja så får du den aldrig.....

Det kaldes fildeling - og er IKKE lovligt når vi taler musik eller andre filer der NORMALT koster penge....