/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ikoner forsvinder
Fra : kolibri2o3
Vist : 487 gange
500 point
Dato : 26-04-08 19:52

ikoner på min værktøjslinie forsvinder af sig selv,noget har jeg fundet igen, ved at gå ind i menuen vis,men ikke alt. er der nogen der kan fortælle mig hvorfor de pludselig forsvinder, uden jeg så vidt jeg ved har foretaget mig noget ud over det sædvanlige.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 26-04-08 20:11

Når du klikker "Funktioner" oppe i højre hjørne, så gå i "Værktøjslinjer" der skulle gerne være mærke ud for "Lås værktøjslinjer"

Samme sted under "Tilpas" kan du finde nogle ting at sætte ind, men så må værktøjslinien ikke være låst imens.

Ellers kan jeg ikke lige komme på noget, for det er vel i Explorer du mener.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 500 point
Dato : 26-04-08 22:18

Der er noget der hedder skjul inaktive iconer hvis man meget sjældent bruger linksne. Højreklik på proceslinien v ur vælg egenskabere der er et punkt nederst på siden hvor der kan sættes flueben i skjul inaktive iconer fjern fluebenet og de er der igen

Godkendelse af svar
Fra : kolibri2o3

Dato : 26-04-08 23:08

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-04-08 23:15

Takker og bukker