/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Blacklistet.
Fra : Mosebaek
Vist : 1118 gange
100 point
Dato : 26-04-08 16:09

saline2`s blackliste:
1 iah 01-12-2002

2 Eyvind 02-07-2003

3 Teil 19-07-2003

4 refi 24-11-2003

5 valde. 26-02-2004

6 karus 05-03-2004

7 dova 03-06-2004

8 Mosebaek 15-09-2004

9 Klumme 09-12-2004

10 vil.du 08-05-2005

11 Tilde38 24-02-2006

12 dr_dem 28-03-2006

13 frittemus 03-11-2007

14 achton 26-11-2007

15 piaskov

Så lykkedes det endeligt.
For første gang,i min "karriere",her på Kandu,er jeg blacklistet.Det har jeg ventet på længe.Faktisk er jeg lidt fornærmet over det ikke er sket før.Men der må jo være for lidt "bid",i mine indlæg.
Men jeg er stolt over at være i selskab med ovenstående.
Jeg har ikke en skid til overs for en "overklassekælling" som saline2.(Tror hun sikkert selv).
Jeg skal gerne sætte min egen situation,op mod hendes: Førtidspensionist siden 1992.(Murer,smadret ryg og hofter).I de mellemliggende år,indtil nu, har min måneds indkomst ligget på ca. 6.400 Kr.før skat. Nu er jeg på 7.400 Kr/mdr,stadig før skat. Min kone har ca. 11.000 efter skat pr.måned. Vi har eget hus,med alt hvad det indebærer.Som vi selv betaler.(Meget rimeligt). Bil,dog ældre model. (Vectra B).Havde sommerhus indtil 2004.Som dog er afhændet.Mest på grund af pasningsproblemer.(Græsslåning,maling m.m.).Vi ryger (desværre) begge to.Jeg henter mine to kasser øl hver 14.dag.Og,vi har ingen økonomiske problemer i dagligdagen.
Har (heldigvis) overskud på betalingsservicen,måned for måned.
Derfor,synes jeg at sådan en klagesang fra saline2,er fuldstændig til grin.
Hun er en forkælet tøs,i mine øjne.Og jeg bliver harm,når jeg tænker på,hvordan vores forældre og bedsteforældre,har knoklet for at bibringe dette velfærdssamfund,som vi har nu.
Der KAN komme tider hvor saline2 (med flere) skal til at yde mere i forhold til deres købekraft.

V.H.Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-04-08 16:15

Godt talt Mosebaæk.

Du har ret...hun er en snotforkælet møgtøs, og skulle have inddraget nogle af disse skattefri samfundsbetalte subsidier hun oppebærer, og prøve at leve som de fleste.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 16:16

Velkommen i klubben do

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 16:17

Og hun bliver ved

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 16:23

Kommentar
Fra : karus

Dato : 26-04-08 14:29

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 iah 01-12-2002

2 Eyvind 02-07-2003

3 Teil 19-07-2003

4 refi 24-11-2003

5 valde. 26-02-2004

6 dova 03-06-2004

7 Mosebaek 15-09-2004

8 Klumme 09-12-2004

9 vil.du 08-05-2005

10 Tilde38 24-02-2006

11 dr_dem 28-03-2006

12 frittemus 03-11-2007

13 achton 26-11-2007

14 piaskov 26-01-2008

15 docmuth 05-03-2008

--------------------------------------------------------------------------------
[1-15] af 15 side : 1 af 1

Godt klaret på 10 dage

nogle er blevet fjernet, måske en fejl

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-08 16:36

Der er kommet FLERE til siden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-04-08 16:37

Her kan hun fange havkat.
http://www.havkat.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-08 16:38

Kan da være hun hen af vejen opdager at "seriøs" hjælp ikke altid er ensbetydende med man får ret

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-04-08 16:42

Citat
For første gang,i min "karriere",her på Kandu,er jeg blacklistet.Det har jeg ventet på længe.Faktisk er jeg lidt fornærmet over det ikke er sket før

Velkommen i klubben af "dem , som nogen af de andre ikke vil lege med"

Ventet på længe Jamen du ku' da bare ha' bedt om det, så kunne vi nok have fundet ud af sådan en fiks lille blacklisting til dig ...bare sådan i et stykke tid, så du ku' prøve hvordan det er

Jeg står vist på nogen blacklister efterhånden.....utroligt så mange der spørger, i håbet om kun at blive strøget ned af ryggen og få medhold, og ikke kan klare at høre andre folks mening

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 16:42

dette er den seneste

saline2 (Superbruger)
Medlemsnummer : 269158
Superpoint : 500
Medlemsdato : 16-04-2008
Seneste login : 26-04-2008

--------------------------------------------------------------------------------
Skriv til saline2 Blacklist bruger Favorit bruger

Profil Historik Blackliste
Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 2 af 2

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 iah 01-12-2002

2 Eyvind 02-07-2003

3 Teil 19-07-2003

4 refi 24-11-2003

5 valde. 26-02-2004

6 karus 05-03-2004

7 dova 03-06-2004

8 Mosebaek 15-09-2004

9 Klumme 09-12-2004

10 vil.du 08-05-2005

11 Tilde38 24-02-2006

12 dr_dem 28-03-2006

13 frittemus 03-11-2007

14 achton 26-11-2007

15 piaskov 26-01-2008

--------------------------------------------------------------------------------
[1-15] af 16

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-08 16:42

Nå - hun flytter vel snart til udlandet hvis knægten kan FÅ en GRATIS uddannelse....

(Måske til DIREKTØR) - Det lyder så flot

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 16:45

til udlandet??.. Du mener vel hjem hvor hun kommer fra....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-08 16:47

Næ nej - der er det ikke GRATIS....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 16:51

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
til udlandet??.. Du mener vel hjem hvor hun kommer fra....

Der kan hun ikke få de penge hun får her

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 16:54

nåh nej.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-08 16:56

Meaning and origin of Saline
Gender:
Female

Ethnic Origin:
Latin

Meaning:
From a salty place.

Popularity Ranking:
This name is not ranked in the top 1000 most popular names for the years 1990 through 2003.

Numerology:
Expression Number 6: People with this name value community and balance, and are dependable and considerate. They often tend to gravitate to occupations where they can act as peacemakers or negotiators, or fulfill these roles among their friends and family, They tend to be conventional, responsible, family-oriented, warm and affectionate. They sometimes worry obsessively about those they care for. They work for harmony and balance in their lives, and respond positively to beautiful things.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-04-08 16:56

Det er sq et fornemt selskab man er blevet medlem af her !!!
Det vil jeg da ikke skamme mig over
Vores situation her er nogenlunde som hos moesbaek , eget hus , bil og båd.
Vi klager absolut heller ikke. Vi har endda råd til at rejse 2 gange om året og sejler også på sommerferie.
Har fra barnsben lært og sætte tæring efter næring (det er der andre der ikke har)
Fortsat god week end til jer alle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-08 16:57

Citat
They often tend to gravitate to occupations where they can act as peacemakers or negotiators

De er fulde af løgn....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-04-08 17:02

Citat
Er der nogen, der ved hvor i Kbh kan man fiske? Jeg bor på Amager, er der et sted på Amager, hvor man kan fiske eller i kbhs område.

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP !!!!!!!!!!!
Jeg ser til min skræk at koner bor på Amager.
Der er jeg opvokset
Er glad for jeg kom væk derfra for 21 år siden
Tænk hvis hun havde været min nabo

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 17:08

Citat
Der er jeg opvokset

Der fotsvant fisken også men er kommet tilbage efter du flyttedede

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 17:09

d sæt det selv ind

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-04-08 17:11

Citat
men er kommet tilbage efter du flyttedede

Hej dr_dem
De flyttede med så nu fanger vi dem i storstrømmen.
Tænk dig at sidde på båden med en kølig og trække den ene torsk i land efter den anden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-08 17:11

Citat
d sæt det selv ind

HVOR

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-04-08 17:13

Citat
HVOR

I forsvanDt der er et ekstra her hvis i kommer i underskud
dddddd

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 17:13

Citat
Tænk dig at sidde på båden med en kølig og trække den ene torsk i land efter den anden

Gør jeg stadigvæk alle måneder om året

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 17:18

Pia det var et stort D

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-04-08 17:18

Citat
fotsvant

Jeg kan se det ikke er nok med et d dr_dem er det en ordbog i stedet
De der torsk kan jeg forestille mig DU fanger om natten

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 26-04-08 17:19

Se det fra den lyse side:
I har da fået noget at tale om!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 17:21

Citat
De der torsk kan jeg forestille mig DU fanger om natten

Ja nogle gange ellers er det ÅL

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-04-08 17:22

Citat
Se det fra den lyse side:
I har da fået noget at tale om!

JAAAAAAAAAAA det er skøøøøøøønt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-04-08 17:24

Citat
Ja nogle gange ellers er det ÅL

Sover du da med natsokker ????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 17:27

Ja Ja gamle kvinde, gør nar du bare, men bære en mand hen på hjørnet af rundetårn, og give han en flaske winerbrød, det bliver du aldrig.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 17:28

der mangler en bue

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 26-04-08 17:30

hvem i alverden er: karus?
Og hvorfor i himlens navn har haun sortlistet mig?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-04-08 17:34

Citat
Ja Ja gamle kvinde, gør nar du bare,

Nu vil ovennævnte gamle kvinde gå ud og lave mad til manden så han i ro og fred kan se sit fodbold i tv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-08 17:53

Hun blacklister tilsyneladende ALLE der ikke klapper hende på skulderen....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 18:07

karus (Almindelig bruger)
Medlemsnummer : 152699
Medlemsdato : 05-03-2004
Seneste login : 26-04-2008

--------------------------------------------------------------------------------
Skriv til karus Blacklist bruger Favorit bruger

Profil Historik Blackliste
Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 0 af 0

--------------------------------------------------------------------------------
Der er ingen blacklistet brugere registreret.
--------------------------------------------------------------------------------
[0-0] af 0 side : 0 af 0

karus (Almindelig bruger)
Medlemsnummer : 152699
Medlemsdato : 05-03-2004
Seneste login : 26-04-2008

--------------------------------------------------------------------------------
Skriv til karus Blacklist bruger Favorit bruger

Profil Historik Blackliste
Indlæg Involverede Besvarede Dine Besvarede Dine Spg
Ubesvarede spørgsmål fra karus

Alle grupper side : 0 af 0

--------------------------------------------------------------------------------
Der er ingen ubesvarede spørgsmål fra karus.
--------------------------------------------------------------------------------
[0-0] af 0 side : 0 af 0

Besvarede spørgsmål fra karus

Alle grupper side : 0 af 0

--------------------------------------------------------------------------------
Der er ingen besvarede spørgsmål.
--------------------------------------------------------------------------------
[0-0] af 0 side : 0 af 0

Annullerede spørgsmål fra karus

Alle grupper side : 0 af 0

--------------------------------------------------------------------------------
Der er ingen annullerede spørgsmål.
--------------------------------------------------------------------------------
[0-0] af 0 side : 0 af 0

Tips og Tricks fra karus

Alle grupper side : 0 af 0

--------------------------------------------------------------------------------
Der er ingen tips & tricks.
--------------------------------------------------------------------------------
[0-0] af 0 side : 0 af 0

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 18:13

Valde der er ingenting

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 18:16

Mosebaek
Jeg troede at det var min egen tråd jeg sad og skrev i og så er det sgu din

Kommentar
Fra : saline2

Dato : 26-04-08 18:40

I er nogle fucking idioter, der ikke har noget at lave end at angribe en person. Dem der skriver på dette indlæg er fucking pensionster eller bistandsklienter. Til dem der skriver at flytte til sit land. Jeg flytter til USA fordi det er der hvor jeg kommer fra. Danskerne slikker røven på mit Land.

Så fuck af med jer. I er nogle dumme idioter, der tigger om ti kroner på bistandskontor.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-08 18:41

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-08 18:42

Hvorfor er du overhovedet kommet hertil

GRATIS uddannelse til afkommet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 18:43

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 18:47

Citat
Danskerne slikker røven på mit Land.

det er så kun Anders Fog han kommer fra monkey world

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 18:51

vi er alle bistandsklienter.... alle sammen...

Hvorfor er du overhovedet kommet hertil ) fordi hun sku giftes, men han skred igen...

Angriber 1 person.... hvem startede angrebet lille dame... mon ikke du bare skulle lukke for Kandu og rejse videre... vi gider ikke slikke din røv.... Ta hjem og betal for alt, og se så lige hvordan det går med dit overforbrug..... Kegle

Kommentar
Fra : saline2

Dato : 26-04-08 18:56

Tilde38

Hold din fucking kæft. Du er en enlig mor med mange børn og din eksmand gik fra dig. Du er stadigvæk ikke kommet over.

Du skrev slev til mig i mit privat indlæg, at du arbejder som luder for at få brød på bordet. Så du må heller pas på dine kunder. Du kan aldrig få en mand, når du er så gammel og arbejder som luder. Hvem vil gerne en luder som dig.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 26-04-08 18:57

HALLO unge dame !!!!!! der er ingen her der slikker røv på dit land !!!!!!! tværtimod

chicapigen

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 19:00

nå nå.... skulle vi få Kanduteamet til at tjekke det private indlæg...... Nu går du jo til personligt angreb på mig og det tror jeg du skal stoppe ret hurtigt....

Du kan jo ikke følge med....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 19:03

og hvis det er den tone du bruger overfor din søn, så kan jeg sandelig godt forstå han ikke gider snakke med dig og holder sig til sin far....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 19:04

hvordan kan jeg skrive privat til dig når du har BL mig.. fucking kælling... Kæft du har da No brain...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 19:10

Citat
Hvem vil gerne en som dig.

Tilde er en god dejlig gammel truntetøs som bor i Jylland og med det arbejde du påstår hun har lavet, kan det ikke passe for de arbejder i København vinter og forår. Men det kunne måske være noget for dig så kunne du rette op på din økonomi, eller er du så tyk at man ikke kan komme til, forfra eller bagfra.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 19:17

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 19:24

JAA der er altid stille midt i tonatoen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-04-08 19:26

Citat
tonatoen

Hwa hel...er det for en dims??

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 26-04-08 19:27

ja og derinde sidder saline og skammer sig over hendes verbale angriben på tilde38

chicapigen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-04-08 19:27

Nååå en Tournedos... Uhmmm det ved jeg hvad er, men var ikke klar over, at der var stille inde i midten LOOL

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 19:28

Bruger Medlemsdato

1 iah 01-12-2002

2 Eyvind 02-07-2003

3 Teil 19-07-2003

4 refi 24-11-2003

5 valde. 26-02-2004

6 karus 05-03-2004

7 dova 03-06-2004

8 Mosebaek 15-09-2004

9 Klumme 09-12-2004

10 vil.du 08-05-2005

11 Tilde38 24-02-2006

12 dr_dem 28-03-2006

13 frittemus 03-11-2007

14 achton 26-11-2007

15 piaskov

1 docmuth

den er ikke vokset

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 26-04-08 19:28

jeg ska' nok lige love for, at der er kommet smør på brødet. det er ligesom i gamle dage med aj.

da jeg læste et hjertesuk omkring en økonomi, som ikke kan hænge sammen, syntes jeg, at det var synd for spørgeren. uanset indtægt, kan vi jo alle ryge på r..... af forskellige årsager.
hvis man er i nød og skriver til kandu, er det nok ikke for at blive kanøflet og dukudabare osv.
i hvert fald var jeg lige ved at ryge ind og gi mit besyv med til alle de gode gamle kanduer, som rigtig viste flaget. I sku' ha' haft noen over nakken sku'I.

nu er jeg sådan set glad for, at det blev ved tanken.
for magen til gang ævleri, det har udviklet sig til.
hvis salina havde haft brug for rådgivning, havde hun nok vundet ved at være lidt mere ydmyg og vise, at spørgsmålet var ægte og alvorligt ment. lønmodtagere med skyhøje gager, kan jo heller ikke altid få det hele til at løbe rundt.

jeg synes, at det er på tide at stikke ... hvaderdetnudethedder?? nårh jo ....piben ind og mød den kommende lune forårssøndag med glæde.

tja, der var bare det, jeg ville
...aase

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 19:47

"aasenissum"
ØØØHHHH har du læst alt igennem har du fulgt med i samtlige tråde???????

Kommentar
Fra : jensegon

Dato : 26-04-08 20:02

Hvor sidder TONATOEN på Suppeline ?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 20:05

chica... hun ved ikke hvordan man gør.. skammer sig...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 20:16

Citat
jeg ska' nok lige love for, at der er kommet smør på brødet. det er ligesom i gamle dage med aj.

Nææ en dum K som ikke kan leve for 18.000 Kr. om måneden og som har blacklistet 15 personer på en dag

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 26-04-08 20:31

næ Tilde tilsyneladende ikke !!!!!!! men man skal jo ikke skyde med elastikker når man selv går i gummistøvler , hun kan jo ikke forlange at få et seriøst og ordentligt svar når hun angriber på den måde ...............

chicapigen

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 20:38

nej netop... men mon ikke hun har lært lidt nu....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 20:41

Citat
nej netop... men mon ikke hun har lært lidt nu....

Tror ikke hun er amarkaner de er ikke så kloge

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 26-04-08 20:54

Citat
Jeg flytter til USA fordi det er der hvor jeg kommer fra

Go tur hjæææ-æææm!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 26-04-08 20:54

jeg synes Salina fortjener svar på den uforskammethed hun skrev til mig men hun har spærret både for private svar og alt andet måske hun ser her.
Salina skriver:
Citat

--------------------------------------------------------------------------------
valde....... du er på bistandshjælp sammen med dine makker, så I har en masse tid til at danne jeres klub. Men ved du hvad det er mig og alle de andre, som er i arbejde få gavn af de gode ting i samfundet. Jeg er stolt over mig selv, idet jeg går på arbejde, men en som dig kommer på bistandskontor og tigger om 100 kroner.. I skulle skamme jer.

Når du nu symes jeg skal skamme mig ja så gør jeg da det. du får senere at vide hvad jeg skammer mig over. Nu skal du først vide lidt om mig: Jeg arbejdede fra jeg var fjorten til jeg blev 68.
Derefter har jeg så fået folkepension i 12 år - Du synes stadig jeg skal ud og arbejde? okaj men jeg har aldrig tigget bistandskontoret om 100kr som du skylder nig for(Det kunne man tiltro en ynkelig klynkende persom som dig)

Siden jeg gik på pension har jeg gennemgået 9 store operationerog en del kemobehandlinger. Du synes stadigvæk jeg skal skamme mig over at modtage pension Og se at få et arbejde? Men jeg har stadigvæk nogenlunde god samvittighed over at modtage gratis behandling af det danske sygebæsen og velfærdssystem. Sygdom kan ramme os alle - måske endda dig!
De senere år har jeg gradvis mistet det meste af synet. Du synes stadigvæk jeg skulle se at finde mig et arbejde?
Det synes jeg så ikke - jeg har betalt skat siden jeg blev 16.
Nej jeg skammer mig over at vort land har fostret så ynkelige og uforstående personer som dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-04-08 20:56

Fes en ind Salina, eller skal du have hjælp???

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 21:02

og nu kan jeg slet ikke hitte rede i alle de tråde.. mon ikke bare jeg skal tie for i dag.......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-04-08 21:04

Jeg troede tøser kunne multitasking LOOL Du må finde dig en mand som kan gøre dig til fuldgyldigt medLEM

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 21:10

ha ha.. jeg finder en klub for nonlemmer.... ups

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-04-08 21:17

Nonlemmer... HEHE Det er sgu da en dyreart ik??

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 21:24
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-04-08 22:01

Tillykke salina2! Jeg tror ikke der er en nedre grænse for,hvor meget du vil ydmyge dig selv:Kæfte op i en tråd,oprettet af en,du selv har blacklistet.
Citat
Så fuck af med jer. I er nogle dumme idioter, der tigger om ti kroner på bistandskontor.
Du fattede heller ikke pointen i mit indlæg.Der prøver jeg nemlig at forklare,bl.a. dig,at hvis man har bare lidt økonomisk sans,kan man sagtens ha`det godt for en mindre indkomst.Langt mindre end din.Jeg kan til din orientering oplyse,at jeg ikke har fået 5 flade ører af det offentlige,siden jeg blev pensionist.(Bortset fra pensionen).Det eneste hjælp jeg har mulighed for at få er en buskort.
Men rejs du endelig tilbage til staterne.Der hører vi jo om at middelklassen,må gå fra hus og hjem,på grund af overbelåning af deres ejendomme.
Men nu forstår jeg jo,du nærmere hører til overklassen.Så der er vel ingen risiko.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-04-08 22:06

Mosebaek

Tak for en god tråd

dr.dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-04-08 22:32

saline2.

Er du osse neger??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-04-08 22:33

Ohhh sorry. Afroamerikaner

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-04-08 22:38

LOOOL

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 26-04-08 23:32

kære dr. dem,

samtlige tråde, fulgt med og fulgt med, tjooo efter bedste evne forstås. dog har jeg en tilbøjelighed til kun at skimme teksten, når den bliver for personlig eller ondskabsfuld. så jeg er nok gået glip af en del

men at blackliste 15 kloge hoveder, hører nok til undtagelsen - selv i aj' storhedsdage.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 26-04-08 23:37

ps:

om jeg fatter salinas indstilling og betragtninger. må jeg blive nr. 16 i klubben?

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 27-04-08 00:20

nu er der vist noget der ikke helt passer eller også er der sagt så meget at jeg har tabt tråden

salina skriver til valde at hun stoppede med at arbejde som 68 årig og at hun har været på pension i 12 år !!!!!! osv.osv.osv

i en anden tråd skriver hun at hun er enlig mor !!!!! I DEN ALDER

er der noget jeg har misset ??

chicapigen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 00:37

Det er over din senge tid Chicapigen du bytter om på profilerne, det er Valde selv som arbejdede til han blev 68, har jeg læst et eller andet sted

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-04-08 00:40

Citat
en anden tråd skriver hun at hun er enlig mor !!!!! I DEN ALDER

er der noget jeg har misset ??

Ja man undres

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-04-08 00:59

Hvis man ikke kan klare sig for 18.000kr om måneden har man sgu vist et overforbrug!!
Jeg tror at jeg ville føle mig rig med sådan en indkomst.

Jeg har ca 13.800kr efter skat om måneden, bor alene i eget hus og har 2 biler, dog heller ikke af nyere dato, men det er der også andre årsager til. Budgettet tager de 8.250kr om måneden. Jeg er ikke rig, men jeg har nemt råd til det jeg har brug for

Ja, jeg kender til flere som klarer sig med offentlige ydelser.. Får et arbejde, melder sig syg, mister arbejdet igen.. Så kører den igen. Hvem betaler det? Jeg kender svaret, som de fleste her.. Jeg har den holdning, man skal klare sig selv, så vidt muligt. Det offentlige system er ikke til for at blive udnyttet. Det er der for de få der virkelig har brug for det.
Jeg har et godt eksempel, hun gik ned med en arbejdsskade, efterfulgt af kræft. Hun var enlig mor med 2 hjemmeboende børn. Der var bestemt ikke 18.000kr om måneden og ikke ret meget hjælp fra andre. Hun klarede sig!! Børnene blev ikke forkælet, til gengæld lærte de at tjene deres egne penge i en tidligere alder end mange andre. Hun er idag førtidspensionist og klarer sig fint for et beløb jeg ikke kender, men kan ikke klare et fuldtids job mere.

Hvis jeg bliver blacklistet for at klare mig for for lidt, så har min samvittighed fint med det

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 27-04-08 01:14

o.v.n ja jeg er vist træt hihi , men jeg kæmper mig lige igennem med at skrive dette for hvis du ruller lidt op i denne tråd til klokken 20,54 er det valde der skriver. prøv lige og læs det og fortæl mig om det er mig der er overtræt eller om det ikke er et citat fra en privat besked salina har sendt til valde.............

chicapigen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 02:04

Valde har ikke fået det hele med, derfor du misforstår, prøv igen at læse det her: http://www.kandu.dk/spg120632.aspx#1367173 det første afsnit under linjen kommer herfra: http://www.kandu.dk/spg120592.aspx#1366537 et helt andet spørgsmål, derfor du misforstår det Valde skriver, nedenunder det afsnit, som skulle have været i citat, hvis ikke det skulle kunne misforståes, kommer det som Valde selv skriver om sig selv, afsnittet begynder: Når du nu synes jeg skal skamme mig --- og så videre indtil slutningen er det Valde selv som skriver, og Valde har ingenting at skamme sig over, tværtimod så er har han været med til at bygge alt det op vi nyder godt af nu ikke så ringe endda

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-04-08 04:06

Jeg respekterer også den generation der har været med til at bygge det op, men desværre er der nogen af dem der blot bliver glemt bort på plejehjem i kommuner med kraftige nedskæringer.

Selvfølgelig er der enlige mødre der altid vil brokke sig, men børn er dyre i drift, der må det så være op til de enkelte at indrette det så der ikke bliver overforbrug af mærkevaretøj og ikke mindst alt for dyr og næringsfattig fastfood.

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 100 point
Dato : 27-04-08 11:21

ja o.v.n. s udredning er korrekt. Grunden til jeg rodede var at jeg forivrede mig og brugte et citat jeg skrev i en anden tråd. min iver efter at få det skrevet var salinas uforskammede indlæg - hvorefter hun blokerede mig, så jeg ikke kunne svare..- Ja det gjorde hun også med andre, - nogle af hebdes indlæg kan genemskues, son løgn og opdigt. Det tror jeg også hendes oprindelige indlæg er, altså løgn og opdigt - hun drømmer sikkert,-- hun er sikkert en stakkels bistandsmodtager der ikke har andet at fordrive tiden med end end at drømme sig til et luksusforbrug.

Her er det indlæg der bragte mig i harnisk. ( før skrev hun et mindst ligeså uforskammet og selvfølgelig løgnagtigt, indlæg til og om Tilde 38)

------------------------------------------------------------------------------
valde....... du er på bistandshjælp sammen med dine makker, så I har en masse tid til at danne jeres klub. Men ved du hvad det er mig og alle de andre, som er i arbejde få gavn af de gode ting i samfundet. Jeg er stolt over mig selv, idet jeg går på arbejde, men en som dig kommer på bistandskontor og tigger om 100 kroner.. I skulle skamme jer.
[/CITAT]

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-04-08 12:46

Ja valde,det kan nemt være du har ret i denne formodning:
Citat
Det tror jeg også hendes oprindelige indlæg er, altså løgn og opdigt - hun drømmer sikkert,-- hun er sikkert en stakkels bistandsmodtager der ikke har andet at fordrive tiden med end end at drømme sig til et luksusforbrug.
Jeg må indrømme at jeg synes der er noget i hendes tråde/indlæg,der virker lidt fordækt.
Jeg er heller ikke så sikker på,at hun er den,hun gi`r sig ud for.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 12:53

Nu er der risiko for at jeg blander mig unødig, men Valde du kan kan nemt sætte citater ind her, sådan at det står som citat, bruger du Internet Explorer ? Træk musen over det du vil citere og kopier, skriv så dit indlæg og når du vil indsætte citatet, så trykker du på mellemrum en 3-4 gange og indsætter citatet, klik så på det lille ikon med papirclippen, nr 2 fra venstre, vupti nu er det kopierede/indsatte i citat felt, et par mellemrum mere og du kan skrive videre, vil du se resultatet før du sender, så klik på luppen oppe til højre i det felt du skriver i
Med Firefox er det lidt mere vanskelig, der risikerer man at alt det man har skrevet, bare forsvinder når man vil indsætte et citat, jeg har skrevet til Kandu og de har skrevet tilbage at de arbejder på en løsning

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 27-04-08 17:36

yes yes nu kan jeg se det tak for forklaringen

venlig hilsen chicapigen

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-04-08 19:24

Tak for svaret valde..
Nu glemmer jeg lige salina2 for en stund.
Skal til smilets by imorgen,at passe vores barnebarn.2½ år.Så er alle problemer små.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 28-04-08 20:53

Selv tak!
Citat
Skal til smilets by imorgen,at passe vores barnebarn.2½ år.Så er alle problemer små.

Ne,lig