/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
AVI til DVD
Fra : Lion36
Vist : 389 gange
300 point
Dato : 26-04-08 15:24

Jeg har med held i langt tid brugt WINAVI VideoConverter når jeg skulle konvertere fra AVi format til DVD format, og DVD Shrink, når der skulle encodes og brændes.

Problemet er, at jeg står med nogle videoer som er over 3 timer, det går sådan set fint at konverterer den og så alligevel ikke, for når DVD Shrink skal igang med at encode er der fejl i den femte vob fil, og altid den femte, fordi denne fil ikke kan læses fra info filen.

Så enten kar WINAVI VideoConverter konverteret forkert ellers kan DVD Shrink ikke indlæse korrekt.

Derfor ønsker jeg et program som uden at det tager for langt tid som f.erks. DVD Santa og Nero (som tager over 5-6 timer, jeg har prøvet en det programmer men ingen kommer i nærheden af WINAVI VideoConverter hvad angår tålt tid), som kan konverterer fra AVI til DVD, og et program som efterfølgende kan encode og brænde. Med andre ord to programmer som kan erstatte dem jeg har nu.

Nogen der kan hjælpe?.

Kommentar
Fra : karus

Dato : 26-04-08 15:29

- Ubesvarede 3
- Besvarede 14
- Annullerede 20
- Slettede 0
Ialt 37

uha dada

Hvis filmen kan ses kan Uleads programmer klare det for dig

Også komprimere så den kan være på en DVD

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 27-04-08 18:29

Ved at sætte størrelsen op på filen fra de låste 4300 MB til 4700 MB i WINAVI VideoConverter, har jeg haft held til at brænde igen.
Derfor lukkes denne sag.

Annuller spørgsmålet
Fra : Lion36

Dato : 29-05-08 10:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Ved at sætte størrelsen op på filen fra de låste 4300 MB til 4700 MB i WINAVI VideoConverter, har jeg haft held til at brænde igen.
Derfor lukkes denne sag.