/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
GENERALFORSAMLING
Fra : hawaii7
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 26-04-08 10:48

Hvorfor holder man den årlige generalforsamling 2 gange om året.
Nå, jeg skal afsted og kommer måske først på igen i morgen.
Det er foreningen www.ftku.dk

Det er side sjove generalforsamlinger, specielt det sidste punkt på dagsorden.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 26-04-08 10:56

Den forening fortjener statsstøtte.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-08 10:57

Den ene generalforsamling er "kun" et medlemsmøde.
Der findes jo også kun et regnskabsår.
Men det ser festligt ud.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-04-08 10:59

Ekstraordinære generalforsamlinger er vel ubegrænset?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-08 11:09

Ja ja Teil....................men ikke denne.
Citat
Hvorfor holder man den årlige generalforsamling 2 gange om året

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-04-08 11:14

Der står ingen stederp å siden at der er tale om den årlige generalsforsamling.

Tværtimod står der:

Citat
§ 4. Medlemmet forpligter sig til at møde til en halvårlig generalforsamling, der afholdes den sidste lørdag i april og oktober, hvis ikke andet aftales.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-08 11:22

Ok - jeg tog teksten fra hawaii7 for gode ord. uden at læse §§§§
Sorry teil...........

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-04-08 11:41

Eyvind, en god øl er da grund nok
til en e.o generalforsamling.
Kan vi ikke blive enige om det?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-08 11:46

Jow jow -

Godkendelse af svar
Fra : hawaii7

Dato : 27-04-08 05:24

Tak for svaret Teil. Jeg kan ikke finde ud af at give jer begge to point, men jeg kan godt life Teil's ide om statsstøtte. Dette vil jeg prøve at forelæøgge til efteråret. Måske kan vi fi lidt ekstra til vores 20 års jubi fest.
En generalforsamling er normalt 1 gnag årligt. Vi har ingen officielle medlemsmøder.

hawaii7