/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
GPS tyveri-sikring til scooter
Fra : scootergrisen
Vist : 735 gange
100 point
Dato : 25-04-08 21:32

Jeg jeg ved ikke hvad man præcist kalder dette men jeg vil spørge om der er nogen som har erfaring eller kendskab til at man kan købe en GPS sender som man indstallere på sin scooter eller hvad det måtte være og i tilfælde af at den blev stjålet så kan man så finde den igen, evt ved at kigge på en hjemmeside som så viser positionen af GPS senderen indenfor et antal meter også hvis man så skulle have den præcise position kunne man tage derhed med en pejle ting...

Ja jeg ved ikke om i kender til sådan noget men jeg vil gerne hører om det hvis i gør.

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 25-04-08 21:35

Nej men det er vidst forholdsvis dyrt

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-04-08 21:37

Til en Scoter kniber det...

Men ellers anvendes disse til entrprenør maskiner og dyre biler.
De anvendes i Lastbiler og tralier til disse og til togvogne.

Problemet for dig er at det meste af dette udstyr køre på 12 eller 24 Volt, og dit lille batteri på din scoter kan ikke særlig længe levere effekten til at udstyret er aktivt.

Investeringen er også rimelig stor, især i forhold til prisen på din scoter.

vh Ben

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 25-04-08 21:38

http://www.dania-import.dk/spor_dantrack_dt30.asp

Den bliver dyrere end Scooteren Men muligt er det da....

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-04-08 22:30

Tak for svaret refi.