/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvordan slå beskeder fra i IE7
Fra : scootergrisen
Vist : 774 gange
20 point
Dato : 25-04-08 18:19

jeg har internet explorer 7 på windows xp og jeg fås beskeder som "din computer er i fare...." osv og hver gang jeg kommer til en side med javascript eller flash får jeg også en besked...

Hvis jeg går ind i internetindstillinger og retter det så javascript og flash osv kører af sig selv så får jeg bare en ny besked med at computeren er i fare og det må jeg se at rette.

Hvordan fjerner jeg disse beskeder for altid ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-08 18:21

Mon ikke det bare er din sikkerhed der er sat for højt

Kig lige i dine internetindstillinger....

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-04-08 18:48

Hvis jeg vælger at den skal kører activex og flash automatisk så får jeg jo bare en ny besked om at sikkerheden er for lav.

Jeg vil bare slå alle beskeder fra men hvordan gør jeg ?

Jeg har sat alle sikkderheds neaveune så lavt som du kan nu men det hjælper ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-08 18:52

Og det er garanteret Vista

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-08 18:59
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-04-08 19:13

nej det windows xp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-08 19:18

Hm....

Ved ikke af XP laver den slags advarsler....

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 27-04-08 21:57

Citat
"din computer er i fare...." osv og hver gang jeg kommer til en side med javascript eller flash får jeg også en besked...

få noget SIKKERHED_lloopppppppppppp BACK øHH__lolllllllllllll
FORØG PINGERNE MED 00000000000
OG DU FÅR SVARET nu_____igen

DU SKAL TILLADE AT DER KØRES AKTIVE SCRIPTS fra denne puter.
MEN DET KENDER REFI nedre TIL END MIG_________

ELLER SMID EN PM OG JEG SKAL GUIDE DIG GENNEM DEN JUNGEL

SORRY__ENTER SAD FAST___

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 27-04-08 22:03

M_______ANDRE store ORD__DU SKAL TILLADE AT DER KØRES SCRIPTS
PÅ DIN PUTER_ OM DU VIL HAVE DET LOKALT //////ER EN ANDEN SAG /????????
ÅBEN BROWSERVINDUET
FUNKTIONER
INDSTILLINGER

OG_________REFI TAGER OVER.
ELLER VIL DU VIRKELIGT HAVE DET TIL AT VIRKE

SIDDER HER kun I dag OG ca: ET PAR TIMER
HADER AT pisse PÅ KAN________DU TEAMET,
DA JEG OGSÅ KØRER ACTIVE SCRIPTS
lYTTER LIGE HER ET PAR min_-/+_ER MERE

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-04-08 23:00

Her er et screenshot er af jeg ikke kan få til at virke :
http://mentos.homepage.dk/diverse/lortebrowser.jpg

Jeg vælger funktioner -> internetindstillinger -> Sikkerhed -> Brugerdefineret niveau ->

Og under activex vælger jeg så der hvor der står hent activeX uden signatur
Aktiver (ikke sikker)

Når jeg vælger dem hvor der står ikke sikker så bliver dens baggrund gul og hvis jeg så trykker ok
så bliver der ved med at komme en besked som du kan se i toppen af screenshotet hvor jeg kan klikke på det område og vælge "Ret indstillingerne for mig..."

Jeg vil have gerne have internet explorer til og lade være med at bestemme hvordan jeg vil have indstillet den.

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 27-04-08 23:03

Citat
"din computer er i fare...." osv og hver gang jeg kommer til en side med javascript eller flash får jeg også en besked...

FUNKTIONER
INTERNETINDSILLL
AVANCERET
SIKKERHED
///////////TILLAD AKTIVT INDHOLD////////////////
MEN BERET/ PÅ BALLADE MED DIN SIKKERHED
XXXXXXXXXXXXXXXXXX
Citat
javascript og flash osv kører af sig selv

Der er MODSTAND mod Flash på hjemmesider________fuk b-gates
mine er pre-aktiveret/ www.steenmartinsen.dk

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 27-04-08 23:04

SORRO så/ser DK du skal over i avanceret og tillade SCRIPTS

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 27-04-08 23:07

Samme billede som du LÅ OP___MEN VANCERET
AKTIVER SCRIPST ?? under sikkerhed_ men kan IKKE anbefale det.
OG SÅ jo. da du har en 7´er jeg kører med den GAMLE 6 er

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 27-04-08 23:09

Citat
hver gang jeg kommer til en side med javascript eller flash får jeg også en besked...

Derfor kam det GODT være du skal ÆNDRE andre indstillinger_______
men kender som skrevet IKKE IE 7/8 som sikkert er endnu VÆRRE.

Accepteret svar
Fra : klamigen-lol

Modtaget 10 point
Dato : 27-04-08 23:14

Men s DU ER IGANG______ville JEG /nulstille/ dine andre indstillinger
da der er for MEGET GENNEM-træk _hvis klumme eller andre kom forbi DET.
der ikke lige kan SE´es
Men UDNYTTEs af andre______
JA_ NOPE
Ellers kan du altid kontakte mig på en af siderne ?? jeg ikke kan se.

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 27-04-08 23:15

Glemte

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 28-04-08 09:40

Tak for svaret klamigen-lol.