/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP printer 2355
Fra : Total7
Vist : 347 gange
60 point
Dato : 25-04-08 16:17

Jeg har fået et problem med min printer Når jeg starter den tager den et stykke papir og kører
halvt igennen hvorpå den siger at der er papirstop tryk på ok for at fortsætte, når jeg gør det køren den det første stykke papir ud og tager et andet som kun bliver kørt halvt ud, hvorpå der igen er papirstop ????? hvad gør jeg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-08 16:26

Lader være med at sætte papir i

Nå spøg tilside....

Enten står den til forkert papirtype eller den trænger til en GRUNDIG rensning.....

Skulle det være arkføderen der er defekt er den tjenlig til udskiftning - det må jo være en ældre svend efterhånden....

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 26-04-08 13:58
Kommentar
Fra : Total7

Dato : 26-04-08 22:02

Tak for hjælper problemet er løst

Total7

Kommentar
Fra : Total7

Dato : 26-04-08 22:03

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-08 08:17

Og hvad var så problemet ?????

Husk at lukke spørgsmålet hvis problemet er løst....