/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Teste Lydpotte
Fra : yourgod
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 25-04-08 09:49

Hej
Jeg er ved at lave en skoleopgave, hvor bla. sige hvordan man tester om en lydpotte larmer for meget..
Jeg har en lydmåler, og ved ikke hvordan man skal teste det..
Det er vidst noget med at man skal måle fra et bestemt sted i forhold til bilen..
Men ved ikke hvordan man præcist skal gøre..
Tror at synshallen nemlig måler på en bestemt måde
mvh
Yourgod

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-04-08 09:52

Synshallen måler ikke, de hører.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 25-04-08 10:17

Spørg en bilinspektør. Det er korrekt, at de nogle gange foretager målinger på f.eks. motorcykler.
Der er givetvis en bestemt afstand.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-08 12:24

Jeg syntes at huske det er en meter fra men ellers prøv at ring eller skriv til dem så du får et korrekt svar F.eks.her
http://www.informationsportalen.dk/artikelarkiv/artikler/art1144.htm
http://www.danskbilsyn.com/

Annuller spørgsmålet
Fra : yourgod

Dato : 06-05-08 19:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål