/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Vestjysk Hundesalon
Fra : Cortx
Vist : 473 gange
30 point
Dato : 24-04-08 22:13

Hej alle sammen.

Jeg ville bare høre, om i synes at denne side passer fint til en hundesalon? Det eneste vedkommende ønskede var én side med information om hende selv og firmaet samt kontaktoplysninger.

http://www.vestjysk-hundesalon.dk/

På forhånd tak,
Rasmus Henriksen

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-04-08 22:25

Helt æligt ved jeg godt at jeg ikke får point for mit svar...

Jeg syntes ikke at den sælger.

Der er ikke noget der for alvor fanger en kunde. Det er en hjemme side som bare er en hjemme sider.

Der er ingen der alene, på grund af siden, køre fra Varde til Janderup

Forslag til ny side
1 Hvad er formået med siden,
2 Hvad vil jeg fortælle
3 Hvorfor har jeg valgt at have en side (kan være svaret på 1.)
4 Når hundeklipning er et håndværk / kreation bør der være billeder mange billeder der viser at vdelserne er pengene værd.
5 Man kan ikke snakke sig til, at man er god med ens hånder... På samme måde som man heller ikke kan fortælle en kvinde at man er en god elsker...
Men man kan vise billeder af ens evner.

Så jeg syntes det er en om´er. Måske kan den bruges som opslag i brugsen... Men ikke til at flytte kunder som hjemmeside.

Det var bare mit synspunkt.

vh Ben

Kommentar
Fra : Cortx

Dato : 24-04-08 22:28

Tak for konstruktiv kritik :)
Ville ikke bedømmes på funktionen men om designet passede til :)
Funktionen har jeg intet at gøre med, da kunden har haft helt specifikke krav til siden :)

Kommentar
Fra : soll

Dato : 24-04-08 22:43

det vigtigste er vel at kunden syntes den er god.
du har jo bare opfyldt hendes ønsker kan jeg forstå.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-04-08 22:44

Den har samme farver som Stryns Leverporstej..

Men - Stryns tager man ikke på grund af deres hjemme side - men som et Brand.

Heller ikke dit design sælger... Hvis man bare skal finde adresse og telefon nummer vælger man krak.dk, degulesider.dk eller 118.dk

Den sælger ikke. Når folk har set siden kommer de aldrig på den side mere...

Hvorfor skulle de komme tilbage til hjemme siden............?
Hvad fortæller hjemme siden, som folk ikke ved i forvejen.........?
99,9 % af kunderne får først kendskab til siden, efter pudlen er klippet......?
Det fortjener de da en godbid for... eller hvad synt du selv.......?

Når der er så få forretninger i Janderrup - og byen er så lille - skal du gøre noger så folk gider køre dertil.... fordi de har se hjemmesiden

Hvis indholdet er bestemt på forhånd - er vores kritik vel lidt lige meget
Send lidt til tanker til frisør sallonen fra filen "at klappe med en hånd", så tror jeg du ved hvad jeg tænker.....

Stadig er mine meninger jo kun et synspunkt eller flere...

vh Ben

Kommentar
Fra : Cortx

Dato : 24-04-08 22:46

Jamen igen tak for konstruktiv kritik :) Giver jer gerne ret, men eftersom kunden havde en fast beslutning om indholdet i forvejen, var der ikke så meget at gøre jo :) hun ville blot have en informationsside :)

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-04-08 22:47

fordi de har set hjemmesiden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-08 22:58

Lidt reklame for siden er der da gjort, men det var måske hensigten.

Den sælger ikke. Den er trist og intetsigende.

Kommentar
Fra : Cortx

Dato : 24-04-08 22:59

Var blot interesseret i design-kommentare :) tak for svar ans..

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-04-08 23:02

Citat
"Jamen igen tak for konstruktiv kritik :) Giver jer gerne ret, men eftersom kunden havde en fast beslutning om indholdet i forvejen, var der ikke så meget at gøre jo :) hun ville blot have en informationsside :)"

Hvad vil du så med vores meninger..

Det er lidt "maskulint" at forvente roser for almindeligheder...

Hvor du dygtig skat at du kunne bære skraldeposen ud, næsten uden jeg bebøvede at sige det 3 gange...

Når hun har givet opdraget - er det da lidt lige gyldigt at spørge os...

Kvider har jo magten - så er det jo kun hende du behøver spørge....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-08 23:29

Citat
Var blot interesseret i design-kommentare

Den er stadig trist og ligner meget en side en amatør har lavet. Det tjener hun ikke penge på.

Det er jo som en anmindelig hjemmeside fra 123. Jeg broderer/strikker/hækler se mine opskrifter.

Hvis det er noget hun vil tjene penge på, så skal siden ændres meget.

Men hun har da opnået det, at få en side om sig selv