/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
alufælg
Fra : bpedersen
Vist : 530 gange
100 point
Dato : 24-04-08 21:17

Hej.

Jeg er lige blevet tilbudt et par orginale skoda alufælge. De er kun 1/2 år gammel. Det er 16 tommer, de har før været monteret på en skoda superp fra 2006. Kan de ikke godt passe på min octavia fra 2006. Hvordan er det med bolte, kan jeg bare bruge dem som de gamle stålfælge er monteret med og så suplere med en låsbolt i hvert hjul.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 24-04-08 21:54

Tror ikke de passer da jeg mener det er 5 huller i superb fælgen ,og 4 bolte i oktavia fælgen. Ang. bolte så må du måle lengde tykkelse og se på konusen på boltene
alimak

Kommentar
Fra : kongvox

Dato : 18-06-08 19:39

Hej
ring til din lokale skoda forretning, spørg efter resevedele, spørg dem om hul afstand og ET mål er de samme, hvis de svarer ja så spørg dem om du kan købe nye bolte til dine fælge hvis det er originale fælge skal de kunne finde ud af hvilken dimension du skal bruge.

Håber det er nok
hilsen
kongvox