/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
er dettte et godt eller dårlig
Fra : johnni
Vist : 680 gange
100 point
Dato : 24-04-08 17:28

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-04-08 17:34

Hvis du har behov for at Pause en udsendelse skal du lige tjekke om den har Time Shift.
Det har den formentlig men der er enkelte HD optager der ikke har.
vh Ben

Accepteret svar
Fra : Moggi

Modtaget 100 point
Dato : 24-04-08 23:08

Hvis du påtænker at købe en fladskærm, vil det være synd hvis din HDD-optager ikke har HDMI-udgang og det har den du linker til ikke.
Dvs. den ikke kan sende et digitalt signal til din skærm men kun et analogt.
Dette vil betyde at din HDD-optager ikke kan levere den billedkvalitet som din fladskærm kan vise.

Jeg kan anbefale denne:

http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/DVD-Video/DVDR3597H_(Wupti1).html

Den har jeg selv stor glæde af, men du kan sikkert også sagtens finde andre - og måske billigere - modeller med HDMI-udgang.

Mvh.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 25-04-08 08:11

hvordan modtager du dit tv signal ?
fællesantenne: ingen problemer
alm. antenne : skal du købe med digitalmodtager
du skal dog være opmærksom på at den kan medtage MPEG4 format
i dag er digital modtagerne MPEG2
men når man i 2009 kun sender digitalt bliver formatet MPEG4
og så dur de "gamle" analoge apetater ikke mere.

mvh Mad-Nuser

Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 25-04-08 19:19

Tak for svaret Moggi.